Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er så syykt forelsket, sommerfugler i magen, kiler overalt osv..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er glad :)

Jeg er så syyyyyyyyyyyyyyyyyykt forelsket å klarer ikke å tenke på noe annet enn henne. Sommerfugler i magen, kiler i beina og smiler :)

Men jeg klarer ikke å si det til henne, er litt vanskelig å si sånt. Mye lettere å si f.eks "hvilken karakter fikk du på forje matteprøve a?" Enn "jeg elsker deg så syykt mye å tenker bare på deg"

Hvordan kan jeg få meg selv til å fortelle henne det?

Altså hvis en av dere sier f.eks "bare si det, du har ingenting å tape" ( som en av dere 100% sikkert kommer til å gjøre) klarer jeg fortsatt liksom ikke å gjøre det. Jeg vet innerst inne at det er best å si det, men klarer bare ikke.

Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg gjøre??

Anette :love::love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tenkt til å si til henne at du er forelsket i henne, sånn helt uprovosert? Tror ikke det er helt veien å gå, siden det virker som om dere bare har et venne- eller klassevennforhold.Blir litt stalker-aktig. Om jeg er korrekt, prøv å snakke med henne, få henne med ut eller noe sånt og se om hun liker deg og se hvordan det går.

Mye rare tråder jeg svarer på i dag...

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at hun liker meg, hun tar fort kontakt ved sms og msn, og flere har til og med sakt det, så det blir ikke noe "stalker" :tease:

Problemet er vel egentlig at vi begge to er sjenerte, begge vet vi liker hverandre, men ingen tør å sie noe. :(

Anette :love::love::love::love::love::love::love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Lenke til kommentar
Send en SMS mec: "Hei! Vet du at jeg er opp over ørene forelsket i deg?"

Jeg sa jo at jeg er litt sjenert når det gjelder jenter, og jeg "tør" ikke å si det.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er glad :)

Jeg er så syyyyyyyyyyyyyyyyyykt forelsket å klarer ikke å tenke på noe annet enn henne. Sommerfugler i magen, kiler i beina og smiler :)

Men jeg klarer ikke å si det til henne, er litt vanskelig å si sånt. Mye lettere å si f.eks "hvilken karakter fikk du på forje matteprøve a?" Enn "jeg elsker deg så syykt mye å tenker bare på deg"

Hvordan kan jeg få meg selv til å fortelle henne det?

Altså hvis en av dere sier f.eks "bare si det, du har ingenting å tape" ( som en av dere 100% sikkert kommer til å gjøre) klarer jeg fortsatt liksom ikke å gjøre det. Jeg vet innerst inne at det er best å si det, men klarer bare ikke.

Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg gjøre??

Anette :love::love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love::love::love::love::love: :love: :love::love::love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Sitat fra meg selv.. ja jeg vet det er lurest, men jeg klarer bare ikke.

Lenke til kommentar

Du kan finne fram tryllestaven din, svinge den og forhekse henne til å plutselig ta initiativet og forsøke å forføre deg.

...eller så kan du manne deg opp og innse at det eneste du kan gjøre er å avansere sjøl.

Edit: Og nei, ikke si til henne at du ELSKER henne. Det vil i 9 av 10 tilfeller (tall tatt ut av løse luften) bare skremme henne bort. Finn på noe sosialt sammen, ta det derfra...

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar

Hva med å fortelle det til hennes bestevenn?

Kan ikke noen andre forklare mer hva og hvordan du skal si det til venninen hennes osv, jeg er ikke god her :)

edit:

Ok, la oss si at du forteller hennes venn som du stoler på at du liker en av vennene hennes. Da vil alle få vite om dette, jenter sprer rykter som ild i tørt gress. Ok, da vet mange at du liker en av vennene hennes, hva så? De fleste liker en eller annen, og de vet heller ikke hvem.

Dette vil vel få anette til å skjønne ting enda bedre? :) Men, tror det er du som må si ifra..

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar
Det suger, spesielt hvis man blir dritnervøs bare man ser jenta :p

Eller, hvor gammel er du?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anette :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Jeg er 14 år, du regnet kanskje med at jeg var litt eldre..menmen.

Det er jo en helt annen måte å gjøre ting når man er 14 enn når man er 40, og prøver seg på kone nr. 3 :)

Lenke til kommentar

Ta det heller gradvis, feks inviter henne til å se film hos deg og kanskje småflørte litt, er ikke sikkert hu er klar over at du liker henne og da kan hun fort bli skremt bort. Mange på 14års alderen som "tøser" ganske mye runt uten at de mener noe med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...