Slabbedasken Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg bare lurte på om noe visste hvor mange skjermer du kan koble til Radeon 9800 pro....og om det ville være verdt å f.eks koble til 2x17" lcd skjermer eller en 21" Eizo skjerm...... Har absolutt ingen erfaringer medflere skjermer så om noen har noen erfaringer hadde det ver supert Funker det bra til spilling.....blir det ikke som et slags "skille" i midten av skjermen der som sidene til de 2 skjermene er sammen.....(er jo litt "plast" utenpå selvesljermen så det blir et lite skille mellom skjermene) Hvordan er "spillopplevelsen" ved 2 skjermer forhold til 1 skjerm? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 stort sett så bruker du kun 1 skjerm ved spilling. Den andre vil da bare stå med skrivebordet (ver i hvert fall slik på mitt ati 8500) Det finnes noen få spill som kan kjøre over flere skjermer, men dette er veldig slitsomt for skjermkortet og oppløsningen begrenser seg noe. Ellers er det å ha to skjermer helt konge. Veldig braå ha når en holder på med videoredigering der du kan samle alle vindu, verktøy osv på ene skjermen og så har du selve videoen på det andre. Jeg brukte det slik at på skjerm 2 hadde jeg outlook, winamp icq og diverse annet og på hovedskjermen nettleser og hovedaktiviteten. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Ja kankje 1 skjerm er best egnet akkurat nå....eller hva med en projektor..... 1024*768 på |40" hadde jo vert fed eller hva? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Tror jeg holder meg til Eizo sin 21" skjerm......om ingen andre har noen forslag :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå