treningsnarkoman Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Har tatt opptak av noen program på TV´en. Har tatt de over på ein DVD+RW CD og ført de over på macen min. Har da fått 4 filer. Filmen er 1 time og vart delt opp i 4 filer? Er dette riktig? Det var ikkje poenget. Men de 4 filene er i filformatet .VOB. Går det ann å få disse inn på iTunes også videre inn på ipoden min? Endret 13. oktober 2008 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Her har du guide med tilhørlige programmer. Forklarer hvordan du konverterer vob til m4v. http://www.riverpast.com/en/support/tutori...ert/vob/mp4.php Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk! Men bruker mac, så hvordan skal eg få innstallert programma på min mac? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ah sry. Overså at du hadde mac. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som veit?? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Driver å tester denne nå etter 1 times leiting etter konverteringsprogram for MAC. Det var mange for Windows, men ingen for MAC, heilt til eg kom over denne.. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 JAGGU FUNKA DET!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Supert. Om du skriver [Løst] forann i emnetittelen nå, så er du til stor hjelp for folk som sliter med det samme. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 OK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå