Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Et lett spørsmål, hvilken stil passer meg? På tide å bytte fra klærne som mamma har kjøpt og ta ansvar for min egen stil og hva synes dere jeg burde "konvertere" til? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Styr unna Emo bare.. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Helt klart prettyboy stilen Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 EMO! lol Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Tja. jeg synes en enkel og pen stil er best. Hvor gammel er du? Er det noen kjendiser evt. merker du liker? Hvilken stil har du nå forresten? Endret 12. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 jeg er 16 år, liker å gå i kule t-skjorter og jeans mest er bare Slash jeg liker som er kjendig og kanskje Scott Weiland litt Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 hvilken stil som kler deg, hvordan i allverden skal vi vite det? Preppy stil er fint Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 preppy? beskriv hvordan stil det er Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Tenk ralph lauren Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Preppy kan tolkes i retningen pent. Slimme jeans, skjorter, cardigans, skjerf, v-hals osv. Vi har flere 'ny stil' tråder her, så du kan se i de etter tips! Og ikke minst i bildetråden. Endret 12. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 sånn sossete på en slags måte? Lenke til kommentar
floww Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 jeg er 16 år, liker å gå i kule t-skjorter og jeans mester bare Slash jeg liker som er kjendig og kanskje Scott Weiland litt utifra dette virker det som om du liker rock tenker da kanskje -> slim fit mørke jeans, pene enkle skjorter, enkle tskjorter -> kanskje singlet? hvis du har form til det -> kult smykke rundt halsen, wristband og klokke i leather++ Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 ja, hvis du tenker på soss som: soss m1 1 kortord for sosietet tilhøre s-en 2 type ungdom som kjennetegnes bl a ved at de går med dyre kvalitetsklær (oftest av visse merker), t forskj fra friker Men det er ikke soss som i rosa hårbånd, hullete bukser med sokkene utenpå og logoflash.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 det høres ut som en stil jeg kunne tenkt meg Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, da er det bare å løpe til nærmeste s&s og kjøpe deg en haug av klær da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 hvor mye koster denne stilen? sånn cirka Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det varierer jo endel da.. Men, hvis du skal gå i merkeklær som; ralph lauren, filippa k, boss osv.. Så må du ut med endel. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Man kan glatt få til en preppy stil for nesten ingenting med tanke på H&M og Zaras høst 'kolleksjon'. Jeg ville kjøpt noen 'dyre' basisplagg med god kvalitet, og mikset de inn med rimeligere plagg som ikke varer så lenge. f. eks t-skjorter. Investerings-basisplagg Jakke/frakk. Raw denim bukse Vinter-boots (tøysko kan man kjøpe billig). Skjorter - Billige skjorter ser stygge ut pga. slapp krage. Silkeslips V-hals Pensko Rimeligere ting Skjerf Hansker T-skjorte Tøysko Bommulsbukser Det er iallefall slik jeg har gjort det, siden jeg lever på et begrenset budsjett, men likevel liker å opprettholde en viss til. Jeg mangler dog vintersko og hansker, men det kommer i neste innkjøp. Endret 12. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 noen linker til noen gode og billige nettbutikker? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 www.asos.com er en populær side her, virker det som. Jeg har enda ikke kommet over angsten for å bestille klær over Internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå