Toreal Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Holder på å spille manger mode i fifa 09. Klarte å vinne tippeligen andre året, så nå gledet jeg meg til å spille i europa med laget mitt. Når jeg ser på kalenderen står det bare oppført NM cupen. Er det ikke mulig å spille i europa med et norske lag? Endret 12. oktober 2008 av Toreal Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ser ikke sånn ut. Tror det har noe med sesongene å gjøre, siden jeg enda ikke har sett noen svenske heller. Kjipe greier.. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Viser jo bare hvor ubrukelige EA er. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nuvel. Det er vel ikke den giganttabben som får folk til å ikke kjøpe spill. Ryktes at neste år så vil manager mode endelig få en skikkelig overhaling. Hpåer dette blir sant. Lenke til kommentar
st1p Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ser ut som at det ikke blir noen europacup på mitt elskede TIL. Fortsatt ingen som har fått spilt europacup ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå