P0nduz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei Har gått lei av at det ikke er tastatur på min HTC Diamond og tenkte i den forbindelse at jeg skulle bytte den ut med en telefon med tastatur... Det som er viktig for meg er selvsagt tastatur, bedre batteri, exchange støtte. Gode muligheter for musikk og se på film. Gjerne windows mobile men hvis dette medfører at telefonen blir tykkere så er jeg åpen for andre alternativer Sett på Touch Pro. hvordan er den i forhold til Diamond når det gjelder treghet? merker at diamond ofte blir treg når jeg gjør flere ting samtidlig? mvh Christer Lenke til kommentar
stavros Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Pro er raskere enn diamond selv en diamond med nyeste rom. Ellers har du f.eks Samsung I780 som også har windows mobile og touchskjerm, men også fullt tastatur. Alternativt Nokia E71 som har skikkelig tastatur den og, men dog ikke windows mobile. Så kommer jo HTC S740 og Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 I780 har jeg hatt. og den var det veldig dårlig batteri på måtte lades flere ganger om dagen.. s740 ser jo ålreit ut, men hvor lenge er det til den kommer? Nokia E71 har jeg men er ikke helt fornøyd med film mulighetene på den. dessuten blir det dumt og ha samme telefonen privat som på jobb. mulig det bare blir en htc pro da. Hvis det ikke er andre som har noen bedre forslag? ser for meg at det blir som en nedgradering og velge s740 selv om denne også ser veldig bra ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå