Gå til innhold

Xbox 360 og backups

Straffa

Anbefalte innlegg

Synes det virker mere utbredt nå enn det var for 1 år siden, altså spille av "backups" som man kaller det. PC har det problemet og derfor mange produsenter velger å lansere spillene kun til konsoll eller konsoll først så PC, fordi det er så mange som akkurat gjøre det samme der.

I det siste har jeg lagt merke til økende interesse både her på forumet og andre steder. Går Xbox 360 samme veien som PC? Det er ikke store jobben å flashe Xbox 360 og det koster heller ikke noe særlig å gjøre det. Xbox Live skal vistnok fungere også, så hvorfor ikke spare de 600 kronene spillene koster i dag?

Men vær i det minste ærlig og ikke pakk det inn i en fin presang og kall det "backups". De aller fleste (tipper 95%) som flasher Xbox 360 gjør det ikke for å spille en backup av et spill de har kjøpt i butikken, de gjør som de fleste: Laster det ned!

Får vi se hva MS klarer å gjøre med høst oppdateringen, har en mistanke at mange her vil miste Live tjenesten når den er installert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laster det ned!

Jeg bruker backups, ja, men det er fordi jeg er nazi med støv eller skitt på cdene. Du må huske på at spill er som klenodier, og hvis man tar det seriøst, tar man også backups av de. Er man en ekte gamer kjøper man spilla sine og støtter de gode spillselskapene.

Får vi se hva MS klarer å gjøre med høst oppdateringen, har en mistanke at mange her vil miste Live tjenesten når den er installert.

Er da alt videns kjent at NXE ikke har noen innvirkning på moddet FW.

Endret av Milk_Crisis
Lenke til kommentar

først var modding noe jeg bare gjorde for å få vekk støyet fra dvd rommen. men etter jeg klarte å ripe opp mitt favoritspill (gaers of war) tenkte jeg at, 'hey!', dette er ikke noe jeg nødvendigvis må finne meg i, og at jeg nemmlig kan ta backups og skåne originalcdene for det romperusk rivende gale som venter i xboxets ugjesmilde dvdromm. Praktisk, rett, galt eller ei. Modding er noe som er kommet for å bli. Så får dere som er så redde for store slemme microsoft bare bite på mens jeg koser meg på live med mine egne backupskopier. Og om jeg blir bannet feller jeg ikke en tåre. Det var verdt det hele veien.

Endret av kremkatten
Lenke til kommentar
Laster det ned!

Jeg bruker backups, ja, men det er fordi jeg er nazi med støv eller skitt på cdene. Du må huske på at spill er som klenodier, og hvis man tar det seriøst, tar man også backups av de. Er man en ekte gamer kjøper man spilla sine og støtter de gode spillselskapene.

AGREE!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...