Applebee Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei Nettop vært på et lan, og PC`en funket alle de fire dagene jeg var der. Nå når jeg kom hjem og slår på pc`en, kommer den windows-loadingbaren opp og når den er ferdig blir skjermen svart Tenkte at det var kanskje at noen av komponentene ikke fikk strøm, men det var det ikke! Jeg startet i Sikkerhetsmodus ( U\nett), og da fungerte det. Så jeg tenker virus, siden jeg bare kommer inn i sikkerhetsmodus, men vil vel egentlig sjekke det før jeg putter inn Vista platen igjen! Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 HeiNettop vært på et lan, og PC`en funket alle de fire dagene jeg var der. Nå når jeg kom hjem og slår på pc`en, kommer den windows-loadingbaren opp og når den er ferdig blir skjermen svart Tenkte at det var kanskje at noen av komponentene ikke fikk strøm, men det var det ikke! Jeg startet i Sikkerhetsmodus ( U\nett), og da fungerte det. Så jeg tenker virus, siden jeg bare kommer inn i sikkerhetsmodus, men vil vel egentlig sjekke det før jeg putter inn Vista platen igjen! Takker på forhånd for svar! Bruk systemgjennopprettning i sikkerhetmodus til eit par daga før lanet Lenke til kommentar
stavros Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Siste fungerende konfigurasjon, funker det da? Ellers hvis det er vista så finnes det er startup recovery funksjon Endret 12. oktober 2008 av stavros Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Prøver systemgjenoppretting nå, håper det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå