eivindhetalnd Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei Jeg har et MSI KT3 Ultra2 M-6380E ATX hovedkort, på det har jeg 512 MB minne, som jeg nå ønsker å øke. Dette er kjøpt for 6 år siden. Minnet jeg har i dag er Curial PC2100 DDR-DIMM CL2,5 Unbuffered, Non parity 2,5V 64 Meg*64. Hvilket minne kan jeg nå kjøpe å bruke sammen med dette? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Alt vanlig DDR1 minne skal fungere fint. Om du har en enkel 512 MB brikke kan du f.eks kjøpe en til. Se prisguiden Lenke til kommentar
AdrianJ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du kan få kjøpt PC-2100 brikker hos Multicom. Du burde også sjekke hvor mye maskimalt RAM hovedkortet ditt kan takle, slik at du kan få rimelig god ytelse av såpass gamle brikker.. F. eks, vil du ha 1 Gb RAM, kan du kjøpe 4 x 256 Mb RAM (dersom hovedkortet støtter såpass), slik at du får maksimal ytelse. Eventuelt kan du jo sjekke om hovekortet kan ta raskere RAM brikker, siden jeg tror at det kan støtte opp til PC-3200 (400 Mhz), hvis jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå