MacBain Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Som topic sier, noen som vet om butikker i oslo som selger flashbare 360'er? D.v.s maskiner som ikke har de nye lite-on drevene. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Selvom ikke dette hjelper, så lurer jeg på hvorfor du absolutt ikke vil ha lite-on, den kan jo spoofes Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Selvom ikke dette hjelper, så lurer jeg på hvorfor du absolutt ikke vil ha lite-on, den kan jo spoofes Tenkte da på de nye lite-on'ene, disse er det ikke så lett å gjøre noe med. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jo, de nye lite-on'ene kan "Nokså" enkelt modifiseres ved å hente ut dvd nøkkel og spoofe. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Expert på økern hadde mange eldre elite med lot nummer rundt 0749. Hasle enda eldre maskiner. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jo, de nye lite-on'ene kan "Nokså" enkelt modifiseres ved å hente ut dvd nøkkel og spoofe. Alt er relativt, men eneste måten å få ut dvd-key'en på de nyeste liteon drevene er jo å lage en seriellport overgang som man igjen må lodde på dvd-rommen. Jeg vil ihvertfall ikke kalle det enkelt sammenlignet med de eldre modellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå