sida Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hei, driver med min første hjemmeside i dreamweaver og har litt problemer med å lage knapper. Jeg ønsker å lage knapper der jeg har ett bilde, når musen-pekeren er over har jeg ett nytt bilde og når jeg trykker ned muse-pekeren får jeg et nytt bilde. Jeg får til å lage slike knapper i Flash (Flash button), men klarer ikke å lage en link av dem i Dreamweaver. Jeg prøvde også "Navigation bar" i Dreamweaver, men slik jeg har oppfattet det så går det ikke ann å ha flere på en site, noe som jeg ønsker. Finnes det andre metoder å gjøre dette på ? Endret 12. oktober 2008 av sida Lenke til kommentar
sida Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ingen som vet det ? Noen andre forum hvor jeg kan høre evt nettsider som viser dette ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Såvidt jeg vet så kan man ikke legge link på en swf fra HTML. Finnes sikkert måter rundt det forsåvidt. Men det enkleste er vel å bare lage linken i flash da. Putt denne koden på knappene dine: on (release) { getURL("http://www.dinurl.no"); } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå