Conseptfoto Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Her er et bilde fra et yndet Grafitti objekt ved Stokkavannet i Stavanger. MVH. Helge Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har veldig lite sans og forståelse for abstrakt kunst/bilder, men noen blir jeg sittende å studere litt lengre enn andre. Dette er ett av de. Om det gjør det bra veit jeg ikke Lenke til kommentar
emero Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 teknisk sett er bildet ganske fint, men ... tar vel bort selve motivet, som faktisk er grafittien... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eg kunne tenkt meg å sjå ein versjon med litt meir djupn. Øverst, midt på, syns eg bilete blir for lyst. Bortsett frå dette syns eg bilete er bra. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mulig et godt bilde, men da er jeg interessert i å høre hva du vil vise, eller hvordan du har tenkt med tanke på komposisjon? Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk for hyggelige kommentarer. Bildet er et eksperiment og målet med bildet var å vise abstrakt kunst basert på komposisjon i kamera med minimal behandling i Photoshop. Noen videre kommentar føler jeg ikke er nødvendig, da jeg oppnådde det som var mitt mål. Det er mulig at bildet ikke burde vært sendt til bildekritikken, og det har jeg tatt til etteretning. Mvh. Helge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå