vegavnil Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Egentlig vært lite snakk om Saints Row 2 rundt om kring, jeg er så heldig å få spillet den 16, fattern kommer hjem fra usa, gleder meg egentlig veldig mye til å teste det ut, ettersom anmeldelsene er MEGET imponerende: http://community.saintsrow.com/blogs/?p=265 http://community.saintsrow.com/blogs/?p=270 Absolutt et spill å vurdere til kolleksjonen. Anyways, noen andre som er pumped? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spillet ser desverre veldig middelmådig ut i mine øyne. Eneste grunnen verdt å invistere i er co-op mener jeg. Men for all del sikkert et morsomt spill. SR var jo populært, så SR2 blir sikkert populært hos alle som likte SR. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg syns også det ser kjipt ut. Bymiljøene ser sterile og plastaktige ut. Animasjonen på de ingame-filmsnuttene jeg har sett var rett og slett fæle. Og hip hop bling bling Fast and the furious-stilen er ikke helt min greie. Håper jeg tar feil, og at det blir bra. Lar anmelderne bestemme om jeg skal kjøpe dette spillet. Da må det få jevnt over gode karakterer. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Se på linkene, der ligger alle anmeldelsene hittil, alt er over 8.0 - 10, til og med noen med 9.5/6 - 10, ikke dumt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kommer til å skaffe meg SR2 enten i Desember eller på nyåret. Det ser vannvittig morsomt ut, og det er nesten helt sikkert alt hva GTA burde ha vært, men er en god del andre spill som prioriteres først. http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/saintsrow2 Metascore på 85 er veldig bra, gleder meg til Gamer.no sin anmeldelse! Endret 12. oktober 2008 av Laland Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gleder meg egentlig ganske mye til å teste dette spillet. Likte enern veldig godt og har tro på dette spillet. Ser rett og slett ganske gøyalt ut, men forstår hva de som er litt kritiske mener. Men ser ut som co-op blir morsomt her Noen som vet om man kan spille co-op på samme maskin, eller går det bare ovet nettet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gleder meg jævlig mye til dette spillet, ser utrolig fett ut. Bare synd det er utsatt på PC, ville mye heller hatt det til PC enn PS3 Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gleder meg til dette ja. Skal ha det med en gang vis det har trophysupport, vis ikke venter jeg til patchen. Har vært litt uklart rundt dette. Men uansett når det blir så gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Saints Row 2 er ett kræsj, fyll og moro type spill. Kommer til å skaffe meg det på nyåret en gang tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå