doofus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Endelig er spillet releasa, dog kun i statene.. Bestilte dette i januar 2002 . Må søren meg vente til 16 april før det kommer.. Hadde distributørene hatt litt innenfor hjernebarken hadde de hatt release worldwide på samme dato. Doofus Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er det dette spillet som skal være så likt Counter-Strike ? Lenke til kommentar
doofus Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Vietcong skal være my bedre enn counter strike. Egen motor og fabelaktig lyd. De har fått det over i statene, og på IRC er folk henrykte over atmosfæren i multiplayer. Flammene og vannet skal være de bete effektene man har sett hittil. Samme folka som har laga Mafia som står bak noe av produksjonen. Doofus Lenke til kommentar
do'h Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 gleder med noe jevlig til det spillet, får det i mårra(mandag 31/03) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Vietcong skal være my bedre enn counter strike. Egen motor og fabelaktig lyd. De har fått det over i statene, og på IRC er folk henrykte over atmosfæren i multiplayer. Flammene og vannet skal være de bete effektene man har sett hittil. Ting kan jo ha forandret seg siden MP-demoen, men jeg var ikke så voldsomt imponert over grafikken i den. Jo, vannet er lekkert, men terrenget er veldig firkantet, og da snakker jeg naturligvis om den ene banen som fulgte med, men de banene som følger med spillet kan jo være mye mykere og mer realistisk, da. Men uansett, spillet var veldig artig. I hvert fall gøyere enn Counter-Strike. Noe av det som gjør spillet så artig og realistisk er kamuflasjen. Utkledningen spillerne har betyr veldig mye (alle er nesten helt like, men men). Du går ofte i ett med en busk, noe som gjør det nesten umulig for f.eks. en sniper å se deg på avstand. Derfor er det artig å krype blandt busker og skyte på folk, mens de ikke skjønner bæret av hvor skuddene kommer fra. :wink: Kommer sikkert til å kjøpe det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå