rogergr Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Opplysende, underholdende, inspirerende, intellektuell, skremmende, sær eller gripende. Det er tid for filmfestival i både Oslo og Bergen. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gleder meg som bare det til BIFF. Morosamt med filmfestival ja! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Biff blir bra! Det er noe fryktelig sjarmerende med filmfestivaler! Blir det telt utenfor teateret slik som det var ifjor også? Det var så koselig husker jeg! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Biff blir bra! Det er noe fryktelig sjarmerende med filmfestivaler! Blir det telt utenfor teateret slik som det var ifjor også? Det var så koselig husker jeg! Ja, skal være BIFF-lounge såvidt meg bekjent. Synes selv den loungen var litt vel kjip i fjor på hustrige bergenshøstdager. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er litt synd at man ikke bor i eller omkring Bergen lengre. Det så ut til å være mye spennende på plakaten der. Et lite spørsmål, aller brannfakkel om du vil: Er det til filmens beste at enkelte festivaler bevisst velger bort filmer basert på hvor de er produsert? Jeg tenker da på festivalen i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg