Keiseren av Grønland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Håper folk skjønte tittelen. Altså, jeg er på jakt etter et herre-armbånd. Jeg innså dette da jeg så på noen luksusklokker som jeg prøvde på armen. Jeg synes jeg så jævlig bra ut med en feit sølvklokke på, som hadde en ganske fin lenke, men ikke nødvendigvis fordi det var en klokke. Jeg likte rett og slett bare å ha noe pent, blankt og maskulint rundt hånda, og trenger en liten pekepinn på hvor jeg skal se da. Jeg har sett igjennom visse guldsmeder i Oslo, som Thune osv, og må si utvalget er altfor magert. Jeg ser for meg et ideelt armånd i blankt sølv, med kontrast av matt sølv, som er en tykk lenke, kanskje med initialene mine i store bokstaver - der klokken vanligvis er. Er ikke sikker på om dette i det hele tatt finnes, eller om jeg bare drømmer. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du er altså ute etter en butikk med et stort utvalg av armbånd for menn ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du er altså ute etter en butikk med et stort utvalg av armbånd for menn ? Ser ut som det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Yepp, jeg er altså daltså det. Men det er ikke snakk om indianerbånd, og fletta tråder osv. Jeg er helt klart ute etter en ekslusiv stil i stål eller sølv. Jeg har designet helt klart inni hodet, men handler bare om å finne det. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.asos.com/Men/Jewellery/Cat/pgec...celets&sh=0 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mitt innlegg ble tydeligvis slettet, men jeg hadde et lite forslag: kjøp en klokke. Du sa selv du så bra ut med det, det er alltid kjekt å ha en klokke og med mindre du har en veldig god grunn syns jeg det er et fullgodt alternativ. Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Synes selv Pilgrim er stilig!!! http://mens.pilgrim.dk/SHOP/Pages/Products...egory=Bracelets Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Synes selv Pilgrim er stilig!!!http://mens.pilgrim.dk/SHOP/Pages/Products...egory=Bracelets "Jeg er helt klart ute etter en ekslusiv stil i stål eller sølv." Det var dårlig med slikt der. Det greieste er nok å gå for en klokke, men en god klokke bør man jo ha uansett. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Dei har nokon på netthandelen.no av typen tvinna kjetting som er nedslipt. Ganske like dei som er i enkelte episoder av Dexter. Ein liten ting til, nokon som veit kva arm menn skal han armbånd på? Er ikkje høgre litt sånn knekt handledd? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Har kjøpt meg armbånd nå i New York, laget av rustfritt stål. De hadde stooooort utvalg av flotte armbånd, jeg snuste på et til 3000 kroner men lot det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå