Bone Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Heisann! Lurte på om det finnes et "Notisblokkprogram"? Jeg vet ikke helt hva jeg egentlig ønsker.. men, kanskje et lite program som man skriver inn småting, og kanskje man kan sette en dato på noen av dem, og huke av hvis utført.. eller.. .. eller kanskje ikke.. Kanskje bare et "post-it" program.. hmm.. som sagt.. vet virkelig ikke helt hvordan det skal se ut det jeg ønsker.. bare at jeg lurte på om det fantes noe?! Kanskje dere vet? Har jo småting som jeg ønsker å kladde ned et sted, liksom.. Veldig vag beskrivelse, I know.. men.. Takker Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det finnes til Linux ihvertfall; Tomboy eller StickyNotes Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Takker.. Glemte vel å si, men det er til Windows i hvert fall! Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Microsoft Outlook sin task funksjon da? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Den har jeg i grunnen ikke sjekket ut.. men, takker for tipset! Har jo OO Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det finnes PostIt til Windows. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå