Lasher Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei, noen som vet om godteri går under 200kr grensen for fortolling? kan man handle for mer enn det? Eller går det under noe annet? Takk for søte svar... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Alt man kjøper på nett skal betales toll for over 200 (tror jeg). Hvis du er i Sverige og kjøper kan du vel ta med deg "et årsforbruk".. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, godteri går under 200 kr grensen. Jeg har i alle fall bestilt godis flere ganger over nettet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Alt man kjøper på nett skal betales toll for over 200 (tror jeg). Hvis du er i Sverige og kjøper kan du vel ta med deg "et årsforbruk".. Du slipper toll på bøker. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Om den er markert som gave så er det MAX 1000,- før den blir tollpliktig? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er en god sjanse for at en må betale toll allikevel dersom et firma står som avsender, og ikke en privatperson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå