naiv_med_nisselue Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vi skal pusse opp kjøkkenet, og dermed også veggene. Og i denne forbindelse lurer jeg på om det er noen bestemt type tapet det lønner seg å tapetsere et kjøkken med??? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kansje greit å velge en tapet som er lett å rengjøre og som tåler å vaskes. Skal du ha tapet på veggen over vasken også ? Lenke til kommentar
naiv_med_nisselue Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Kansje greit å velge en tapet som er lett å rengjøre og som tåler å vaskes.Skal du ha tapet på veggen over vasken også ? Hadde ikke tenkt dette, men det er mulig at det er det som velges. Vi skal i alle fall ikke ha fliser, så det blir enten gummigulv (på benken), stålplater eller våtromstapet sammen med herdet glass. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal du ha tapet på kjøkken så fikk iallefall jeg et råd fra selger om å ha på lakk rundt våtområder. Vet ikke hvordan det kommer til å se ut enda. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jeg har ikke fliser på mitt kjøkken, har heller ikke tapet , malte rett på gipsen, har ikke merka noe dumt med det enda.., så det går jo også ann... hvet ikke helt hvilken type maling, Jotun pro akryl tror jeg ? ! , iallefall samme type maling i hele huset.. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Om du malte rett på gipsen så får du håpe det holder. All gips som males er på forhånd helsparklet med en sprøytemaskin typisk gjort av malere da oss dødlige ikke har det i kjelleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå