banansplitt™ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 For rundt 4-5 mnd siden ble jeg (dum som jeg er) overtalt av en representant fra Redd Barna om å skrive under på å gi 225kr pr mnd i støtte. Som han så fint sa var dette "skreddersydd" for studenter slik at man slapp å gi 225kr pr mnd fordi man ble varslet hver mnd og kunne dermed "avbestille" den gjeldende mnd. Derfor sa jeg meg villig til å skrive under, fordi jeg tenkte å gi mitt bidrag kanskje én eller to måneder. Nå har det seg sånn at Redd Barna har trukket fra min konto hver eneste mnd siden da, og jeg har aldri fått noe varsel. Kan jeg kreve pengene tilbake, eller i hvert fall for de mnd jeg ikke hadde tenkt å gi mitt bidrag? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du får varsel i nettbanken. Altså en avtalegiro som ligger der som du kan avbryte for hver måned. Du har kanskje ikke satt deg inn i vilkårene du skrev under på? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Man får det altså i nettbanken ja, så da er det vel egentlig min feil. Tenkte man fikk det via mail eller post. Tusen takk Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Får i alle fall avtalegiro i nettbanken min fra en annen humanitær organisasjon, så jeg antar det er samme greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå