Filmvenn Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis det er noen som har lyst på å ta ferdig oppdragene i co-op så legg gjerne til meg. Er lysten på å ta ferdig dem. Vil gjerne starte på Ronin i dag med en "partner". Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis det er noen som har lyst på å ta ferdig oppdragene i co-op så legg gjerne til meg. Er lysten på å ta ferdig dem. Vil gjerne starte på Ronin i dag med en "partner". hvor mange sånne bygg eier du? legger deg til jeg Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Da er jeg ferdig med Saints Row 2, i coop faktisk. Var litt sur stemmning i gården da vi ikke fikk achievement for å spille gjennom det på coop, når vi hadde gjort siste oppdraget(trodde vi). Det siste oppdraget er jo nesten komplett umulig å finne uten å lese det på internett. Så nå er det CD sankin her! Lenke til kommentar
Maniac92 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Får spillet i løpet av uka... Så kommer nok til å spille en god del coop da... GT: Pro Driter (skulle egentlig ikke kalle meg det når jeg lagde GT'n) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ok nå erger jeg meg veldig. Hvordan tusan for mann ringt til 555-FIRE? Eller 555-OOPS så Hazmat Jim eller Firefighter Tim kommer? Klarer jeg de to så har jeg gjort ferdig de siste på to av Hitman-listene. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Start, trykk til venstre 2 ganger, gå på dial, og skriv inn. 555-3473 for fire og 555-6677 Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Dette spillet er sånn ca 10x morsommere å spille enn GTA4, hva er det anmelderne tenker med? Noen som kan\gidder å forklare nærmere ang Coop Achievements? For eks, gjelder det alle de samme activities som singelmodusen? Forøvrig er tag'n min PATRIOTIC PIMP, jeg er helt i starten i spillet. Endret 20. oktober 2008 av Dopegame Lenke til kommentar
simenl0707 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det lokal co-op på SR2? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det lokal co-op på SR2? ja, det står det bakpå coveret til spillet ihvertfall.. har aldri prøvd selv.. Lenke til kommentar
simenl0707 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Er det lokal co-op på SR2? ja, det står det bakpå coveret til spillet ihvertfall.. har aldri prøvd selv.. Okey Da får jeg stole på deg. Høres fett ut ihvertfall, likte Saints Row godt, og lokal flerspiller blir jo bare prikken over i-en! Er ikke så begeistret for online spilling, det feteste er å spille med kompiser! Endret 23. oktober 2008 av simenl0707 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror at det kun er over Live man kan spille coop. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 kanskje men ser man bakpå coveret så står det co-op i 2 forskjellige farger. 1 for live og en for noe annet.. venter dere til i morgen i 12-1 tiden så skal jeg se etter og poste på forumet her kanskje men ser man bakpå coveret så står det co-op i 2 forskjellige farger. 1 for live og en for noe annet..venter dere til i morgen i 12-1 tiden så skal jeg teste og poste resultatet på forumet her kanskje men ser man bakpå coveret så står det co-op i 2 forskjellige farger. 1 for live og en for noe annet.. venter dere til i morgen i 12-1 tiden så skal jeg teste og poste resultatet på forumet her KAOS!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????? :!: Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Så hva ble det til? Tror jeg stikker ned å handler nå om det er lokal coop! Nah! I følge denne siden er det bare coop over live og system link.. Endret 25. oktober 2008 av Fettgnomen Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Så hva ble det til? Tror jeg stikker ned å handler nå om det er lokal coop! Nah! I følge denne siden er det bare coop over live og system link.. glemmte meg helt.. tester nå Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 tror det er det.. men fannt det ikke bare og lete litt sikkert så finner man det.. bare kjøp det du drittgøy uansett Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Blir nok kjøp uansett ja, men skal holde meg litt i nakkeskinnet denne gang, og vente til etter eksamen Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hehe kanskje ikke så dumt kjøpte det på release for 1uke siden og spillt nesten 50timer på 1 uke med skole og lekser på siden av Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ok nå erger jeg meg veldig. Hvordan tusan for mann ringt til 555-FIRE? Eller 555-OOPS så Hazmat Jim eller Firefighter Tim kommer? Klarer jeg de to så har jeg gjort ferdig de siste på to av Hitman-listene. 555-fire = 555-3419 555-oops= 555-6677 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 kan eg spille co-op med 2 håndkontrollere? eller har microsoft stukket en finger i ræva og bare lagt internett co-op? Skal man velge en av delene her så velger man coop over xbox live - uten tvil! Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Legg meg til GT: Mantorkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå