Gå til innhold

[xbox] Saints Row 2 - Finn din co-op partner!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg ferdig med Saints Row 2, i coop faktisk. Var litt sur stemmning i gården da vi ikke fikk achievement for å spille gjennom det på coop, når vi hadde gjort siste oppdraget(trodde vi). Det siste oppdraget er jo nesten komplett umulig å finne uten å lese det på internett. Så nå er det CD sankin her! :p

Lenke til kommentar

Dette spillet er sånn ca 10x morsommere å spille enn GTA4, hva er det anmelderne tenker med?

Noen som kan\gidder å forklare nærmere ang Coop Achievements? For eks, gjelder det alle de samme activities som singelmodusen?

Forøvrig er tag'n min PATRIOTIC PIMP, jeg er helt i starten i spillet.

Endret av Dopegame
Lenke til kommentar
Er det lokal co-op på SR2?

ja, det står det bakpå coveret til spillet ihvertfall.. har aldri prøvd selv..

Okey

Da får jeg stole på deg. Høres fett ut ihvertfall, likte Saints Row godt, og lokal flerspiller blir jo bare prikken over i-en! Er ikke så begeistret for online spilling, det feteste er å spille med kompiser!

Endret av simenl0707
Lenke til kommentar

kanskje men ser man bakpå coveret så står det co-op i 2 forskjellige farger. 1 for live og en for noe annet..

venter dere til i morgen i 12-1 tiden så skal jeg se etter og poste på forumet her ;)

kanskje men ser man bakpå coveret så står det co-op i 2 forskjellige farger. 1 for live og en for noe annet..

venter dere til i morgen i 12-1 tiden så skal jeg teste og poste resultatet på forumet her ;)

venter dere til i morgen i 12-1 tiden så skal jeg teste og poste resultatet på forumet her ;)

KAOS!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...