nilsMeister Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Legger inn min GT her også: xnils89x Spilte litt co-op idag, og det var sinnsykt bra:) zombie-greia er å anbefale;) btw, mic`en er ødelagt, men ny er bestilt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor står det egentlig Xbox i emnetittelen? Det er da Microsoft forumet Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje ikke alle ser at det er microsoft forumet når den havner på siste 24, da kan folk tru at det gjelder Ps3 hvis dem har SR2 også. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er bare å legge til meg for co-op også. Har ikke kommet så veldig langt enda da. GT: Stavaas Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er bare å legge til meg for co-op også. Har ikke kommet så veldig langt enda da. GT: Stavaas legger deg til jeg Lenke til kommentar
Instict Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 GT: Instict Jeg har spilla litt. Va jo veldig artig:) Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 det er jo kjedelig da at det ikke er kommet noe game content til SR2 enda da Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) det er jo kjedelig da at det ikke er kommet noe game content til SR2 enda da Det kom igår da . Litt mye å forvente? Endret 18. oktober 2008 av nypis Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 det er jo kjedelig da at det ikke er kommet noe game content til SR2 enda da Det kom igår da . Litt mye å forvente? hehe ja men t f.eks fifa så var det jo game content og allt det der første dagen da Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Spiller nå, legg meg gjerne til GT: Feral Infant har ikke mic Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Spiller nå, legg meg gjerne til GT: Feral Infant har ikke mic ok, legger deg til nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, det gikk ikke så bra. Du vil nok ha store problemer med å koble opp mot folk hvis du har NAT strict Lenke til kommentar
Lakuspakus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kunne noen lagt ut en mini-review av spillet? Helst litt seriøst og legg vekt på Singleplayer og coop. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kunne noen lagt ut en mini-review av spillet?Helst litt seriøst og legg vekt på Singleplayer og coop. ok, her er en LITEN oppsumering: Singelplayer er faktisk ganske bra, ligner veldig på GTA men faktisk så er det bedere hvis du skal gjøre ett oppdrag så kreves det att du har nokk ''respekt''. vill du ha respekt så må du enten drepe gjeng medlemmer eller gjøre mini ''oppdrag''. våpnene i spillet er ganske brae men syntes personlig at hagla er litt for kraftig på lang distanse. co-op'en er ganske grei, du kan gjøre akkurat det samme som på singelplayer (tror jeg) eller dere kan spille mot hverandre i gøyale mini spill. håper dette hjalp Lenke til kommentar
Lakuspakus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Spilte mye Saints Row 2 så jeg vet hvor frustrerende dett Respect systemet kan være. Er det like treige activities for å få respect denne gangen? Om det er så tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe det, Coop eller ei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Respektsystemet er null stress i SR2, akkurat nå har jeg 11x Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Respektsystemet er null stress i SR2, akkurat nå har jeg 11x jeg har 6x elns Spilte mye Saints Row 2 så jeg vet hvor frustrerende dett Respect systemet kan være. Er det like treige activities for å få respect denne gangen? Om det er så tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe det, Coop eller ei. nei det er egentlig ikke det.. tar du ett sånnt mini ''oppdrag'' tar det deg kanskje 10-20min så har du fyllt opp respecten 5-6 ganger Endret 18. oktober 2008 av simentp Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har 55X uten å gjøre et oppdrag, gjør som i Saints Row 1, gjør alt av små spill først. Får jo uendelig skudd til rifle, smg, pistol og shotgun. Får evig sprint, nye våpen, null fallskade. Og tåler mer. Pluss at eg har 99X respect da. Har aldri egentlig hatt noe problemer med respecten på saints row 1 eller 2. Er bare å gjøre chop shop og hitman (på 2, så har du massevis av respect, og lite tips er å pimpe bilene, fyren og huset. Får mye mer respect for ting enn før da, litt fjortis. men det går bra) Btw, legg meg til noen, kommer til å spille endel neste uke, hvertfall mandag fra 15-24. Gamertag, Sir Tojo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 For å si det sånn, GTA IV er bedre enn SR2 men SR2 har en morsomhet i seg som banker GTA IV ned i støvlene. Spillbarheten er gangske bra, faktisk veldig overraskende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor står det egentlig Xbox i emnetittelen? Det er da Microsoft forumet I veldig mange tilfeller så kommer folk inn og har ikke peiling på hvor i verden de befinner seg, og slenger ut xfire, steam, msn og psn-brukernavnet sitt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå