Gå til innhold

[xbox] Saints Row 2 - Finn din co-op partner!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne noen lagt ut en mini-review av spillet?

Helst litt seriøst og legg vekt på Singleplayer og coop.

ok, her er en LITEN oppsumering:

Singelplayer er faktisk ganske bra, ligner veldig på GTA men faktisk så er det bedere

hvis du skal gjøre ett oppdrag så kreves det att du har nokk ''respekt''. vill du ha respekt så må du enten drepe gjeng medlemmer eller gjøre mini ''oppdrag''. våpnene i spillet er ganske brae men syntes personlig at hagla er litt for kraftig på lang distanse.

co-op'en er ganske grei, du kan gjøre akkurat det samme som på singelplayer (tror jeg) eller dere kan spille mot hverandre i gøyale mini spill.

 

håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar
Respektsystemet er null stress i SR2, akkurat nå har jeg 11x :p

jeg har 6x elns :p

 

Spilte mye Saints Row 2 så jeg vet hvor frustrerende dett Respect systemet kan være. Er det like treige activities for å få respect denne gangen? Om det er så tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe det, Coop eller ei.

nei det er egentlig ikke det..

tar du ett sånnt mini ''oppdrag'' tar det deg kanskje 10-20min så har du fyllt opp respecten 5-6 ganger ;)

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Har 55X uten å gjøre et oppdrag, gjør som i Saints Row 1, gjør alt av små spill først. Får jo uendelig skudd til rifle, smg, pistol og shotgun. Får evig sprint, nye våpen, null fallskade. Og tåler mer. Pluss at eg har 99X respect da. Har aldri egentlig hatt noe problemer med respecten på saints row 1 eller 2. Er bare å gjøre chop shop og hitman (på 2, så har du massevis av respect, og lite tips er å pimpe bilene, fyren og huset. Får mye mer respect for ting enn før da, litt fjortis. men det går bra)

 

Btw, legg meg til noen, kommer til å spille endel neste uke, hvertfall mandag fra 15-24.

Gamertag, Sir Tojo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Hvorfor står det egentlig Xbox i emnetittelen? Det er da Microsoft forumet :whistle:

 

I veldig mange tilfeller så kommer folk inn og har ikke peiling på hvor i verden de befinner seg, og slenger ut xfire, steam, msn og psn-brukernavnet sitt.

 

^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...