Gå til innhold

[xbox] Saints Row 2 - Finn din co-op partner!


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har anskaffet meg Saints Row 2 nå, men har ikke

puttet det i maskinen ennå.

Er det noen som ville vært med helt fra starten å spille coop?

Vi spiller spillet i et rolig tempo og leker oss frem.

 

Jeg er klar om ca en halvtime, skal bare spise litt pizza.

Håper noen legger meg til:

 

GT: Drbabycollector

 

EDIT: fiksa GT

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:nei: Kjøper man ikke spillene burde man ikke fått postet i forumet!

Btw trådstarter, prøvde å legge deg til i vennelista mi, men får melding om at GT ikke eksisterer.

 

 

Hehe, eg har kjøpt spillet. En kamerat som har skrev fra min profil. Eg fikk spillet i går fra USA (Har boks derfra), men min kamerat har hatt spillet i flere dager.

Lenke til kommentar
uansett microsoft sin feil, det er jo dems konsoll. og uten skikkelige multiplayer spill er det jo ikke vits å ha 2 håndkontrollere. de kan jo også pålegge spillutviklern å integrere co-op med to håndkontrollere.

 

men tilbake til det store spørsmålet, kan man spille co-op med to håndkontrollere?

Er du helt blåst, eller har du bare drukket maling?

Det er da ikke Microsoft sin skyld om Volition ikke la til lokal multiplayer i Saints Row 2. Om du absolutt skal spille coop på en konsoll, så last ned Frogger, eller kjøp Army of Two. Du kan ikke regne med at ALLE legger til slik, det er bare dumt. Ser ikke helt hvordan f.eks. Age of Conan skulle funke i split-screen...

Lenke til kommentar
Det e ikke samme sjarmen å spille co-op over nett. sånn som det e no så må eg faktisk ha 2 konsoller for å spille med bror min. egentlig skulle behovet vært bare 1. split screen funker utmerkert på alle spill eg har spilt.

 

HVa er frogger?

Selvom det funker på andre spill er det ikke dermed sagt at det funker bra på Saints Row 2.

 

Håper du tuller angående Frogger? :p

Det er et gammelt spill der du er en frosk som skal krysse en vei ;)

Lenke til kommentar

noen som blir med å spille idag? skal ned å kjøpe saints Row 2 Collectors Edition om 1timen elns.. skal åpne det litt og glede meg litt over det før jeg begynner og spille det :) noen som blir med og spille i halv ni tia idag? :dribble:

 

EDIT:

mente på campaign på lag jeg ;)

 

EDIT (igjenn)

btw mitt gamertag er Sim3ntp

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...