slobbix Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei... er egentlig i feil forum - men det er fordi det forumet jeg skulle skrevet i er "defekt", får opp en feilmelding at siden ikke kan åpnes... men over til saken : Har da et Sony HD camera - HDR SR 11 - som jeg kjøpte av en venn som nettop døde . Moren klarte ikke alle regningenen så jeg kjøpte camerat selv! Problemet med dette er at jeg ikke har fått me programmvare-cden, så jeg får ikke sett/overført hd-filmene på PCEN. Kan noen hjelpe meg med dette på en eller annen måte? Det første som slo meg var hvis noen har en sånn cd, om de kunne tatt en kopi og sendt til meg mot betaling eller andre ideer? Mvh... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Firewire skal da funke med de fleste redigeringsprogrammer uten cd, skulle jeg da tro? Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Firewire skal da funke med de fleste redigeringsprogrammer uten cd, skulle jeg da tro? Hei.. har nå fått tell å kopiere over filmene fra kameraet, bruker Pinnacle 12 til redigering og diverse, men det er så vidt dette går - PCEN TAKLER få vidt å prossesere filmfilene, nesten som at pcen låser seg! Programmet som fulgte med cameraet gjorde kanskje om fil-formatet på filmen!? Takk for svar... Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 viss pc-en din ikke er den kraftigste er det nok det som gjør det.. krever ganske mye å redigere hd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå