Gå til innhold

Warhammer Online: Rank 40, Renown 80. Hva nå?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kom til å tenke på en ting om endgame i WAR. Nå er det slik at jeg ikke enda har blitt 40 og sett muligheten utover, men har en viss følelse at det kan bli litt blekt når man har nådd toppen?

 

Altså, i wow har man (nesten) alltid noe å gjøre. Pre-TBC var det om å gjøre å bli High Warlord, eller skaffe seg bedre gear via reputation eller raiding.

Har man noe nogenlunde i war? Eller er man "High Warlord" når man har blitt renown 80?

 

Hva er "driven" etter renown 80? Nå sier jeg ikke at wow er et bedre spill, det slutta jeg med for lenge siden. Men det hadde noe å by på, hele tiden. Jeg er spent på hva WAR har å by på av ekte endgame hardcore content... det må være rewards av typen items, unlocks osv som gjør at folk fortsatt spiller. Man må alltid ha noe å gå etter, ellers blir man lei og slutter.

 

 

My 5 cents.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Kom til å tenke på en ting om endgame i WAR. Nå er det slik at jeg ikke enda har blitt 40 og sett muligheten utover, men har en viss følelse at det kan bli litt blekt når man har nådd toppen?

 

Altså, i wow har man (nesten) alltid noe å gjøre. Pre-TBC var det om å gjøre å bli High Warlord, eller skaffe seg bedre gear via reputation eller raiding.

Har man noe nogenlunde i war? Eller er man "High Warlord" når man har blitt renown 80?

 

Hva er "driven" etter renown 80? Nå sier jeg ikke at wow er et bedre spill, det slutta jeg med for lenge siden. Men det hadde noe å by på, hele tiden. Jeg er spent på hva WAR har å by på av ekte endgame hardcore content... det må være rewards av typen items, unlocks osv som gjør at folk fortsatt spiller. Man må alltid ha noe å gå etter, ellers blir man lei og slutter.

 

 

My 5 cents.

 

Kommer til å ta LANG tid før vi vanlige dødelige er rank 80 og endgame er ikke bekymringsfullt ;) Like mye bekymringsfullt som da vi levlet første gangen i WoW.

Jeg håper du har en guild ? Det er EKSTREMT viktig i warhammer.

Lenke til kommentar

De kommer til å legge inn nye renown ranks når folk nærmer seg toppen, samt nytt gear, og nye ting. Hvis du tror de kommer til å hvile på laurbærene og la folk begynne å ikke få en grunn til å spille, tar du feil. En mmo er i stadig utvikling, innen den tid da dette ville vært aktuelt vil Mythic allerede ha lagt inn masse nytt content og godsaker spillere kan sette tennene i.

Lenke til kommentar

Order og Destruction kommer til sist til å ha 4 byer å raide. 3 for hver racial pairing og en felles, så vidt jeg har forstått. For øyeblikket er det bare 1 hver, men en skal ikke se bortifra at resten er patcha inn før folk flest er i stand til å raide en by.

 

Dette blir det tilsvarende til et raid dungeon i WoW i det at det blir flere steg og forskjellige boss encounters og krever timer med arbeid både før og mens det holder på. I tillegg så blandes det inn med RvR så ikke bare er det scripta mobs du må slåss mot, men andre spillere.

 

Og et av krava for å nå City Raids er å ha dominasjon av Keeps i RvR sonene. Som omfatter en del raiding i seg selv. Det blir det tilsvarende til attunement og lignende i WoW.

 

Ordlagt på den måten regner jeg med at du ser det er en del grunnlag for underholdning her ;)

 

Renown Rank 80 er forresten noe som det visstnok kan ta år å nå.

Endret av Aran
Lenke til kommentar
Vel, greit nok at man har ting å gjøre, men hva er gavene man får etter alt arbeidet?

 

Hadde mobsa i BT, sunwell (WoW) etc vært loot-frie, hadde nærmest ikke PvE eksistert.

 

Derfor, hva får man av å f.eks raide et keep? Det må være noe som gjør det eksklusivt, som gjør at folk FORTSETTER.

Keep Lords dropper deler av det beste Renown Settet for sin Tier. De siste bitene må du finne i Scenarioer fra andre spillere.

 

Regner med det er tilsvarende med kongene i byene, men vet ikke om det er spesiel loot du får fra spillere som forsvarer eller hvordan det kommer til å bli.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Det begynner å tikke inn rank 40 folk dalig, og RR80 skal vel ikke stå på det heller. Blir en del scenarios, men regner med at mange er der lenge før jul. Blir alltids spennende å se :)

 

Når alle er 30-40 og de samme keepsa blir tatt over/forsvart hele tia blir det nok lettere å skaffe seg renown uten å grinde scenarios. Regner ikke med at keeps får stå i fred lenge i T4.

Lenke til kommentar

Joa, litt slit blir det helt sikkert å bli RR80 :!:

 

Å makse ut "pvp-rank" i et pvp-spill skal vel ikke være gjort på en halvtime. Men jeg vet heller ikke hvor mye renown det er snakk om å få når man begynner å angripe hovedstader. Eller om det er mulig å gjøre det uten bra renown gear.

 

Men jeg håper de buffer Open RVR renown litteranne, for nå er det alt for lite å hente der, samtidig som det er alt for mye å hente i scenarios (i forhold). Er rank 29/RR 19 på min black orc nå. Er ikke mulig å holde følge ved å ta keeps og battlefield objectives, i alle fall ikke enn så lenge. Mesteparten av order population er lavere level på min server, så de har ikke masse T3/T4 keeps å snakke om. Når jeg da synes TA blir litt trøttende i lengden, har jeg fokusert på questing og pq's i stedet for scenarios. Og vært med på det som er av keep sieges jeg har hørt om. Blir nok 40 før jeg blir RR 30 med den farta her :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Veit at det er en litt gammel post, men føler allikevel for å svare, så vidt jeg vet er det kun en spiller som har nådd renown rank 80, han har 56 dager played noe som sier sitt om tiden det tar.

I forhold til High Warlord er det nok litt mer voldsomt her, men det skulle bare mangle ettersom WaR har et større fokus på pvp.

Det er også sånn at personen jeg snakker om fikk en 20% bonus på all damage, veit ikke om dette gjelder for alle som når 80, men det tyder på at spillet mer eller mindre slutter der for denne gang, vil sikkert komme expansions som gjør no med dette.

 

Håper jeg fikk gitt ett litt klarere bilde på hvodan dette fungerer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Veit at det er en litt gammel post, men føler allikevel for å svare, så vidt jeg vet er det kun en spiller som har nådd renown rank 80, han har 56 dager played noe som sier sitt om tiden det tar.

I forhold til High Warlord er det nok litt mer voldsomt her, men det skulle bare mangle ettersom WaR har et større fokus på pvp.

Det er også sånn at personen jeg snakker om fikk en 20% bonus på all damage, veit ikke om dette gjelder for alle som når 80, men det tyder på at spillet mer eller mindre slutter der for denne gang, vil sikkert komme expansions som gjør no med dette.

 

Håper jeg fikk gitt ett litt klarere bilde på hvodan dette fungerer.

 

20% permanent skadebonus? Tror det ikke før jeg får se det...

 

Folk (folk og folk, lol) begynner å komme i rr80 nå. De kan fremdeles streve etter det beste gearet, rolle alts eller rett og slett spille for moros skyld. Når nok folk pusher 80 kommer det nok mer content. :)

Lenke til kommentar
Veit at det er en litt gammel post, men føler allikevel for å svare, så vidt jeg vet er det kun en spiller som har nådd renown rank 80, han har 56 dager played noe som sier sitt om tiden det tar.

I forhold til High Warlord er det nok litt mer voldsomt her, men det skulle bare mangle ettersom WaR har et større fokus på pvp.

Det er også sånn at personen jeg snakker om fikk en 20% bonus på all damage, veit ikke om dette gjelder for alle som når 80, men det tyder på at spillet mer eller mindre slutter der for denne gang, vil sikkert komme expansions som gjør no med dette.

 

Håper jeg fikk gitt ett litt klarere bilde på hvodan dette fungerer.

 

20% damage bonus var bare lureri. Photoshopped.

 

Når du er r40 rr80 kan du enten fortsette for fullt Sovereign gear, som vil ta MINST 5 king captures. Mao locke 2 pairings samtidig innen 10t (eller 12?), gjøre Stage 1 og 2 i Altdorf og så King. Stage 1 er pvp/pve, 2+3 er pve.

 

En på Karak Eight Peaks som ble rr80. Dritskuffet over å ha fått 1 eller 2 masterypoeng og ca det samme med renown points. Og en ny tittel. Han spiller Slayer nå; rr50 elns.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...