Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er faktisk redd for å miste stanga om jeg ikke tar den i smith Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hehe. er bare å ikke ta på altfor mye kg, de første gangene, heller kjøre strict og kontrollert du har sikkert sett noen filmer på youtube om hvordan det skal utføres.. så man ikke bommer på teknikken fra dag 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal nok ordne seg Hva slags program kjører du nå OZ? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For tiden kjører jeg strykeprogrammet til Dietmar Wolf fra NSF. Kun rein stryke bygging er kjeedelig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Uff, gruer meg til RYP alt, elsker å deffe, men bygge er noe shait. Jaja, nok offtopic for min del Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 køddet med manualer, hehe. men gidd å finn sider på engelsk , da ikke alle har peiling på hva ting er da. skjønte ikke en dritt med det dere 5*5 Stronglift osv x) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 alle ikke har peiling på engelsk? det er veldig lett engelsk, så og si alle forstår det som står der, mye skrift er det heller ikke, tenker heller det skranter på din tålmodighet..Hvis du detter av allerede etter 5x5 stronglifts så forslår jeg privattimer i engelsk, eller rett og slett og lese igjennom programmet siden ting blir lettere forstålig da. hvis du også hadde tatt deg bryet med å lese hele tråden, og bruke www.google.no og ikke bare trykke på en link som jeg har lagt ved, så kunne du søkt opp RYP, som står på norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå