DMN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 og hva i all verden hadde det med topic å gjøre Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 utholdenhet Hva er vitsen med å stå å rulere på flere forskjellige ubrukelige apparater for utholdenhetstrening? Da vil jeg heller anbefale treningsformer som 40-60mins langkjøring eller noen former for intervall (f.eks 4x4 / pyramideintervall). Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) med tanke på at jeg er en av de eneste som gir forslag kan dere hold kjæft. jeg nevnte også at jeg har endret enn del på min plan, jeg må dessverre skuffe dere så ikke prøv å drep dere selv nå. knebøy valgte jeg bort får et år siden, samt noe andre småting. dette er bare en veileder på et eksempel på hvordan du kan trene. dette er bare øvelser som skal gi meg en pekepinne på hvordan jeg skal trene meg opp på befalskolens krav. siden dere er eksperter på trening vil jeg gjerne se en like lang plan som dere trenings guruer kan gi meg. orker dere ikke det så har dere bevis at dere ikke kan en tøddel, sier dere at dere ikke orker har dere like liten viten om helse og trening som en kalkun. jeg vil gjenta igjen for dere som har litt problemer med å lese liten skrift... DETTE ER BARE EN VEILEDER FOR HVORDAN DU KAN TRENE DEG OPP PÅ STYRKE TRENING. uansett om dere kommer med en bedre plan eller ikke er det denne jeg skal følge de neste to årene siden jeg fikk denne planen av en av de trenings veilederne på treningstudioet spenst most the peace be with me and they who does't care wath others says for all time edit: OZ-Racing spurte hva løping på mølla var godt får, den er der får å få blodsirkulasjonen i gang slik at du etterpå tøyer ut muskulaturen :!: Endret 14. oktober 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) jeg spurte ikke hva løpinga var godt for, jeg lurte på hvorfor du mener det er styrketrening, så hold den stygge latteren din inne, og ikke leik hoven, på områder du overhodet ikke har peiling på det programmet der ikke laget for befalskolen men noe jall en eller annen treningsveileder på Spenst har mekka til deg så kom ikke her og tro du kan alt..hadde du faktisk hatt peil hadde du satt opp ett program selv ps: programmet suger, så bekrefter vel bare det jeg sier om standard treningsprogram hos mosjonist studione edit: litt for krass tone, så editerte det litt - for sarte sjeler Endret 14. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 med andre ord, du vet like lite som meg Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) og hva mener du med det? har nok myye mer peiling enn deg, uten å måtte skryte på meg masse juggel og tull og enda en edit: om du tror jeg har standard program fra spenst så tar du nok temmelig feil, både kostholdsplanen min og programmet mitt er flere hakk høyere enn mosjonsprogram fra disse kjedene Endret 14. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 siden gudene over trenings teknikker er så mye bedre så la meg høre hele din trenings plan, og da mener jeg HELE, om du nekter så er det nok et bevis på at du ikke vet en tøddel :!: Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 beviset på at du er barn fikk vi der Føler overhodet intet behov for å vise at jeg er mer lærd enn deg, men det kommer seg når du er ferdig med puberteten.. Stronglifts 5x5 Grunnprogram med baseøvelser som jeg nevnte på forrige side om du hadde tatt deg bryet med å lese forrige side isteden for å leke Mr treningsveilder med noe jalla program som du har scanna fra spenst..og dessuten er ikke den treningsplanen din egnetlig, og synd det ikke er copyright på den Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 vel på en alder av 17, og jeg går i speideren der vi har en ganske barnslig humor ser jeg meg selv som en tenåring med mye sprell Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 skjønner ikke at det kan være rettet mot befalskolens krav, da man får bedre reusltatet med andre øvelser. -ikke ta bøy i smith, ta det med olympiastang. -Tricepspressen er myye mindre effekttiv enn f-eks dips. -og når ble tredemølle styrke trening? .. Kunne du i det minste forklare hva alle de ordene du bruker betyr? Hva er en "Tricepspresse" Og hva er en "Dips"? o_o Hva er en olympiastang? hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 vel på en alder av 17, og jeg går i speideren der vi har en ganske barnslig humor ser jeg meg selv som en tenåring med mye sprell Tror det er på høy tid å gi opp nå... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) edit: var ment til FluffyPinkSheep Du har virkelig lest tråden og satt deg inn før du slenger ut med kommentarer? hadde du sett på det tafatte "programmet" som ble slengt ut her så er tricepspress illustrert der.. dips regnet jeg med de fleste kunne da dette var ting vi hadde i gymtimene på skolen både på ungdomsskolen og videregående.. men google er fint, vansklig å prøve å beskrive en treningsøvelse uten å bli misforstått ang olympia stang trenger det nødvendigvis ikke være en olympiastang, men en frivekt stang, som ikke er fastlåst som en smithstang er.. Men olympia er en standard stang som brukes, veier 20 kg og er 5 til 7 fot lang, ca 210-220 cm, kommer litt ann på... edit til ole_marius: at du er 17 år og oppfører deg sånn sier vel mer om deg enn andre her inne.. så hadde jeg vært deg hadde jeg vært litt smart og holdt meg til topic, isteden for å skrive rundt som en pubertal wannebe-hissig 14 åring Endret 14. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 kanskje du har rett, hvem vet? jeg liker bare å diskutere uansett hvordan andre sier at det er bedre en datt. siden jeg var en av fem som kom med forslag til trening ønsket jeg bare å dele min lille viten om hva jeg bedriver med, trodde ikke på alvor at dere skulle kommentere min plan men heller komme med andre forslag. hovedtemaet som ble sterkt of-topic er bare at jeg har andre meninger en dere, siden jeg ikke fikk de svarene jeg ønsket presset jeg dere frem til et akseptabelt svar. men siden dette er avklart fra verden så kan vi jo be en moderator fjerne all of-topicen slik at tråden kan forbeholde sin mening. for å si det sånn på spissen, beklager at jeg gir dere negative sanksjoner, jeg er en person som liker å uttrykke meg med andre midler enn de fleste gjør. jeg kan med hjerte på hånda si at jeg er spesiell, jeg er andeledes og mine meninger skiller seg ut fra dere, men uansett så står jeg på mitt. nå som dette er ute av verden la oss fortsette diskusjonen og gi 13-åringen de svare han leter etter og ikke tåpelige feider som vi har Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 det jeg mente som var of-topic var all den argumenteringen som ikke hadde noe med trådens evne. for å si det sånn, ble jeg aldri sint eller sur på at dere kommenterte min plan, det jeg ble litt frustrert over var at det tok så lang tid til før jeg fikk et akseptabelt svar som jeg kunne godta Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror du virkelig vi er her for å tilfredsstille deg? så du blir happy? dream on.. Vi er her for å hjelpe trådstarter, som jeg har gitt tips til, blir ikke OT når du legger ut ett program som er skikkelig crappy og anbefaler han det. er ikke noe vits enn at andre enn deg kaster bort tiden sin på det programmet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Skyt meg OZ, men jeg tok mine 10RM med bøy på smith Vurderte faktisk starte med (smith)bøy på RYP, men ser ut som smith blir slaktet her, så jeg får vell ta den vanlige stanga. Endret 15. oktober 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) hehe, mange (sikkert nybegynnere) som kjører smith i bøy, rett og slett fordi de får tips om det av treningsveilider, noe jeg synts er idiotisk det som er viktig i bøy er rett og slett og prøve å holde ryggen rett og gå HELT ned. Det dummeste jeg ser nest etter smithbøy er at folk går bare en brøkdel ned i løftet sitt..gjerne da lesser på de på vekter som er så tunge at de så vidt greier å løfte den ut av racken, da er tipset og og ta på liiiitt mindre vekter og kjøre myye mer strict når jeg sier helt ned mener jeg rumpe under knær med litt margin Endret 15. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå