Fockorized Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gadd itte søke etter noe related topics så lager heller et nytt et. Hvis je vil brenne filmer å spille de på xbox 360'n min ( har arcade, vet itte om detta har noe å si men) hva slags fil format skal je brenne den til ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 bare behold de i de formatet du har de i. og spill av. (og brenning er jo sløsing av penger, bruk en hdd eller en minnepinne.) husk at du må ha vært på xblive å hentet ned codecs for xvid, divx. Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 da har vi problemet der har ikke somla meg til å henta nettverkskablene mine. hmm får vel finne på en løsning da takk Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 jo en ting hvorhenn laster jeg ned codec? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Når du er koblet til Live får du det automatisk når du oppdaterer maskinen (dette må du gjøre uansett hvis du fortsatt skal kunne bruke Live) Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 aah okei takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 dvs automatisk når du prøver å spille av en .avi film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå