olek21 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg går siste året på VGS og trinnet mitt skal ha en russerevy som skal vises på stor scene. Vi har blitt delt opp i skrivegrupper med egne temaer og oppgaver og nå sitter jeg i en knipe. Skrivesperre. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive om. Det skal handle om en gruppe mennesker som er på audition til en revy fra 90-tallet og noen av forslagene til sketsjer er grand prix (norsk medley) norge slår brasil 4-2 i privatlandskamp ("kommentatoropplegg") baywatch (sketsj) "oppdrag tryvann" (sketsj-olsenbandeninspirert drikkeplan) Hovedrolleinnhaveren som skal spille i disse sketsjene er en tidligere byggfag elev i fast forhold. interesser:fotball, alkohol, damer, melodi grand prix Noen forslag? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg går siste året på VGS og trinnet mitt skal ha en russerevy som skal vises på stor scene. Vi har blitt delt opp i skrivegrupper med egne temaer og oppgaver og nå sitter jeg i en knipe. Skrivesperre. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive om. Det skal handle om en gruppe mennesker som er på audition til en revy fra 90-tallet og noen av forslagene til sketsjer er grand prix (norsk medley) norge slår brasil 4-2 i privatlandskamp ("kommentatoropplegg") baywatch (sketsj) "oppdrag tryvann" (sketsj-olsenbandeninspirert drikkeplan) Hovedrolleinnhaveren som skal spille i disse sketsjene er en tidligere byggfag elev i fast forhold. interesser:fotball, alkohol, damer, melodi grand prix Noen forslag? Berusede fotballsupportere som skal sjekke damer i køen til en fotballkamp men som ender opp på melodi grand prix? Russerevy er uendelig gøy forresten! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ah, takk. Det der er egentlig en drit bra ide :O Lurer på om den blir godtatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå