Gjest Guest_Håkon_* Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har en liten klump på størrelse med et knappenålshode under huden på nederste del av undersiden av skaftet. Den er hard og gjør ikke vondt, har hatt den i et par uker nå og den bare plutselig dukket opp en dag. når jeg klemmer over den med begge fingrene kan jeg kjenne rundt den og det gjør ikke vondt er bare nysgjerrig på hva dette er og om det går vekk igjen. Lurte på om skulle ta og stikke hull med en nål og klemme den ut, men mistet motet Er sikker på at det ikke kommer fra samleie Lenke til kommentar
Gjest Kanhende Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har en liten klump på størrelse med et knappenålshode under huden på nederste del av undersiden av skaftet. Den er hard og gjør ikke vondt, har hatt den i et par uker nå og den bare plutselig dukket opp en dag. når jeg klemmer over den med begge fingrene kan jeg kjenne rundt den og det gjør ikke vondt er bare nysgjerrig på hva dette er og om det går vekk igjen. Lurte på om skulle ta og stikke hull med en nål og klemme den ut, men mistet motet Er sikker på at det ikke kommer fra samleie Sikkert bare en talgkjertel elr no Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er nok en talgkjertel ja. Eg hadde en slik på størrelse med ei klinkekule. Ikke farlig men kunne skremme sengeveninner Opererte den bort for ca 18 måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå