DementedAlbino Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg trenger anbefalinger til gode spill som er 2 player på xbox 360. Vil ha muligheten til å spille to personer på en maskin, så er altså ikke snakk om via nett eller link mellom to bokser. Fifa, nhl og andre sportsspill har jeg alt, men savner et bra bilspill, gode skytespill og annet som kan være kjekt å spille to eller flere på. Så kom med dine anbefalinger:) Hva spiller du samen med venner når du har de på besøk? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Army of 2, halo serien, og Gears of war er de jeg kommer på i farta. Gears of war 2 kommer 9 nov. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Vi prøvde gears of war i går, men fikk ikke til 2 player, var ikke noe valg om det. Mulig det ble for mange øl og der feilen ligger. Skal sjekke igjen siden. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Rainbow Six: Vegas 2 er ganske gøy. Der kan du spille coop gjennom historien, og du kan spille coop mot mange folk i terrorist hunt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 ja, begge vegas spellene er bra. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kameo Element of Power. er to player coop, burde være billig også siden det kom samtidig med 360 lanseringa, du har dessuten en del arcade titler som er coop. Lenke til kommentar
a7x Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Cod4 er også veldig gøy.. Det er også 2 player på LEGO spillene (Starwars, Indiana Jones osv) men vet ikke om du er interessert i sånne spill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vi prøvde gears of war i går, men fikk ikke til 2 player, var ikke noe valg om det. Mulig det ble for mange øl og der feilen ligger. Skal sjekke igjen siden. Er nok så absolutt der feilen ligger :!: Ellers er jo Rainbow Six: Vegas 1 og 2 knall. Halo spillene også, særlig 3'ern. Army of Two er helt greit, om ikke litt tregt. Når det kommer til bilspill vet jeg ikke om du er av typen som liker realistisk kjøring eller arcadebilder. Man har iallefall Forza Motorsport 2 om du vil ha det realistisk. Colin McRae: DiRT er veldig morsomt, men har utrolig nok ikke splitscreen. Av alle hjulbaserte spill vil jeg anbefale Pure Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 PGR4 for bilspill kan anbefales. Gears, Halo og R6 er nok de beste enkonsoll's coop spillene ute til Xboxen for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå