Kraaka_2001 Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Har sjekka litt omkring,og har hørt at det fantest en divX avspiller til tv i usa,det var en betalingsmåte på filmer eller no... Men det jeg kommer fram til er om det er noen som vet om det finnes en divX avspiller til tv som man kan få kjøpt!!! Hilsen kraaka Lenke til kommentar
ebe Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 I USA hadde de et sånt utleieprosjekt som gikk i dass. Det er der formatet kommer fra tror jeg. USA'ere skulle leie filmer på CD-er i utelebutikker i Divx-format som var "en-gangs". Tror spilleren låste CDene da de var ferdigspilt. Tror ikke man får kjøpt sånne spillere nå, men det kommer nok - mp3-spillere kom jo en stund etter at mp3-formatet var utbredt. Lenke til kommentar
house Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 dette tviler jeg sterk på faktisk, men du kan jo gjøre følgende.. skaffe deg ett skjermkort med TV-uttak (om du ikke har det) legge inn software som kjører ut til TV, så bare kjøre en DIV-X film derfra.. enkelt nok Housey Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 denne DIVX saken du prater har absolutt ingenting med DivX (ble skrevet slik opprinnelig: DivX ;-], med smiley) å gjøre. Det er to vidt forskjellige ting. DIVX utleie saken var en stund på markedet før DivX dukket opp (som er basert på mpeg-4). Det finnes ved dags dato ingen DivX avspiller. (bah, forumet la inn en gif smiley når jeg brukte parantes, så derfor måtte jeg erstatte med en klamme =P) [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-01-16 14:28 ] Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 skulle hatt en sånn en du....:smile: http://www.geocities.com/SiliconValley/Sof...re/3691/DivxOS/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå