santacruze Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hey... jeg har lyst på sangen Guru josh projects - infinity på mobilen men vet ikke hvordan jeg skal få den over... har en SE T250i. er det en nettside hvor du kan uploade sanger og så sende til et tlf nummer eller noe i den dur?? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hey... jeg har lyst på sangen Guru josh projects - infinity på mobilen men vet ikke hvordan jeg skal få den over... har en SE T250i. er det en nettside hvor du kan uploade sanger og så sende til et tlf nummer eller noe i den dur?? Ikke gjør det! Det koster sikkert 10 - 20 kroner pr MB å laste ned, og det er BARE selve datatrafikken. Nei, da er det bedre å kontakte noen venner som har både BlueTooth og infrarød på sin mobil. Send filen dit og overfør den til din telefon etterpå. Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 jeg tror ikke at t250i støtter mp3 formatet.... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 jeg tror ikke at t250i støtter mp3 formatet.... Det har du visst rett i ja! Ser ikke ut til å støtte stort annet enn polyfoniske ringetoner, og ingen «medie-avspiller». Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 okay.. takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå