Gå til innhold

Zombie outbreak, hva gjør du?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hadde selvfølgelig samlet en knipe kompiser og laget litt diverse våpen. Alt som kan drepes med funker!

Funnet en stor van og sveiset på en solid stål-plog forran som funker fint til å pløye zombier me og satt inn større bensintank. Skaffa noe holdbar mat, har masse feltrasjon fra forsvaret liggende så det er jo i boks allerede :p

Bare kjørt rundt og drept zombier for fulle fem!

 

WIN!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hadde nok ankret meg på et fengsel. Det som blir brukt for å holde folk inne kan bli brukt for å holde zombier ute.

 

Hadde tatt meg en liten lastebil, hamstret alt av mat i hermetikk, ammo til en magnum 45, rifle, hagle og en grenat kaster samt de beskrevde våpen. Radio utstyr fra en sportsforretning, aggregat samt en svær tankbil evt masse jerry kanner. Hadde tatt med meg en deilig dame, vi må jo gjenoppbygge populasjonen når zombiene er ordnet.

 

Mulig? Fengsel er mindre enn 10km unna, har flere butikker samt militær leir innen 50km. Er dette for langt så er det mange jeger forretninger og butikker ala XXL som fører ammo til rifler, hagler og pistoler innen 5 km. Masse bensin stasjoner.

 

Hadde nok blitt at jeg sitter på taket til fengslet og leker meg med headshots mens jeg tar en kald en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

ikke gått å si hva jeg ville gjort.

Lett og si at man ville dratt til butikken og sanket mat, men tenk på alle andre, dem ville også dratt til butikken og sanket mat, så sansynligvis ville butikkene vert tomme for matvarer ganske raskt.

Og bensin, pumpene hadde nok vert deaktiverte.

 

 

Det jeg kunne tengt meg å gjort hadde vert å kommet med om bord på et skip og reist ut på havet.

Zombier kan gå under vann, så dem vil bare gå under skipet.

Og OM dem kunne svømme, vel, ikke sjangs å bare svømme hen til et skip og klatre opp sånn uten videre.

 

 

Skipet hadde selvsagt vert et gigantisk skip med nokk av mat osv.

 

 

I realiteten tror jeg nok ikke det hadde blit totalt anarki, tror myndighetene hadde laget en redningplan.

Lenke til kommentar

Hadde tatt med meg Mac'n, Den eksterne harddisken, samt MASSE dassrull, for så å låse meg inne på rommet mitt (kanskje tatt med ett par pils og flasker vodka, og en potetgullpåse)

 

Hvis de kommer seg inn døra, ja da blir det fort litt vanskligere, men da ville jeg tatt opp nødtelefonen min og ringt til Norris, for han er kompisen min vett! Så hadde jeg også i samme slengen postet ett brev til macgyver som inneholdt ett ark, ett AA batteri samt ett par hylser. og håpet på det beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg ville tatt med meg så mange som overhodet mulig, og forskanset oss på det nærmeste kjøpesenteret. Mye glass på dette kjøpesenteret, så vi måtte enten ha jobbet fort som faen med å spikre/sveise igjen sårbare steder, alt ettersom hvor nære Zombiene var, eller tatt et litt mindre kjøpesenter. Her er det snakk om hvor mye tid som er til rådighet. I nærheten av dette kjøpesenteret er det også et politikammer, her hadde vi vært nødt til å stikke innom for å sjekke etter skytevåpen.

 

Eventuelt kunne vi ha sprengt brua til øyen jeg bor på, men jeg tror infeksjonen ville nådd frem uansett, enten ved en person som var smittet fra før, eller noen hadde kommet med båt.

 

Haha Kent ;) Vi sikter mot Kleppestø Senter ;) Har tilgang på nøkkel der, og er blitt alt for kjent på senteret!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg hadde pakket all røykingsen jeg hadde, flydd opp på loftet og tatt med alt av våpen(balltre, samekniv og andre kniver, slipestein og kanskje vikingsverdet mitt fra Tusenfryd, pluss nok mat til å klare meg noen dager. Så ville jeg dratt på bensinstasjonen, fylt opp tanken og en kanne.

Så drar jeg videre til matbutikk og kjøper alt av erter kjøtt og flesk og capri spaghetti på boks + masse vann.

Så drar jeg til nærmeste jaktvåpen butikk og kjøper en hagle, en rifle og en pistol med masse ammo.

 

Men hvilket sted skal jeg reise til? Et kaldt sted langt oppi fjellet hvor ingen kan finne meg, eller et varmere sted hvor jeg kan dyrke min egen mat?

Når jeg tenker meg om så ville jeg heller fylt opp flere kanner bensin til båten, dratt til en øde øy i oslofjorden med en hytte på. Barikert meg med feller og ha masse mat, vann + en laptop med 3G nett og masse røykings, så ville jeg vært fornøyd smoking-smiley-5431.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sånn for sikkerhets skyld har jeg kjøpt meg et metallballtre for nærkamp. Videre har jeg en pil og bue som jeg kunne brukt på avstand. I tillegg, så har jeg selvfølgelig hammer og kjøkkenkniver som jeg kunne festet til kosteskaft el og brukt som spyd. Med det hadde jeg forsvart leiligheten til jeg har fått kontakt med mine nærmeste og fått planlagt avreise til et "safehouse". Sommerhytta som er vinterisolert og som ligger for seg selv på en liten øy utenfor Langesund ville fungert ypperlig. Den er ganske nær et kjøpesenter og diverse matvareforetninger hvor det kan være mulig å finne forsyninger. Dessuten er det gode fiskeforhold. Så der kunne jeg nok holdt ut i månedsvis om jeg tok visse forhåndsregler. Har sett det meste av zombiefilmer og lest tegneserier og har dessuten over 1200 timer i Left 4 Dead så taktisk sett stiller jeg nok sterkt (forutsett at zombier IRL oppfører seg noenlunde forventet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...