Gå til innhold

Zombie outbreak, hva gjør du?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker zombiene i Romero sine første filmer, og det er vel de zombiene Max Brooke beskriver i sin "The Zombie Survival Guide". Der kan nemlig ikke zombiene tenke eller svømme. De har null mulighet til å koordinere kroppsdeler for å klatre eller åpne opp dører og skap.

 

Selv ville jeg forsøkt å finne en større gruppe og funnet et sikkert sted, litt i høyden, der vi kan være. Senere utvide til en sikker sone med egen dyrking av mat og husdyr. :cool:

Lenke til kommentar
Zombier kan svømme. OG de er smartere enn oss "så og si". De kan IKKE fryse, IKKE "brenne"... (Hentet fra Zombie Survival guide!)

Si gjerne hva du ville gjort i virkelighet og fantasi :)

 

De kan ikke svømme, og de fryser. Leste du boka eller? De vandrer på bunnen av havet til de vasker opp på strendene. De fryser fast om vinteren og de må derfor drepes før våren kommer og de tiner opp igjen.

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt med meg så mange som overhodet mulig, og forskanset oss på det nærmeste kjøpesenteret. Mye glass på dette kjøpesenteret, så vi måtte enten ha jobbet fort som faen med å spikre/sveise igjen sårbare steder, alt ettersom hvor nære Zombiene var, eller tatt et litt mindre kjøpesenter. Her er det snakk om hvor mye tid som er til rådighet. I nærheten av dette kjøpesenteret er det også et politikammer, her hadde vi vært nødt til å stikke innom for å sjekke etter skytevåpen.

 

Eventuelt kunne vi ha sprengt brua til øyen jeg bor på, men jeg tror infeksjonen ville nådd frem uansett, enten ved en person som var smittet fra før, eller noen hadde kommet med båt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skaffer meg en feit bunkers, med 3 meter tykk ståldør, 10 meter høy, og 4 vinduer på vært hjørne, vinduene er oppe i høyden.

 

 

Allierer meg med rema 1000 som tar delivery drop på taket mitt hver uke med forsyninger og ammonisjon.

 

Våpnene mine skal være MG40 på hver side, 12,7, revolver, og M16 med redpoint sikte og granatkaster.

 

BTW:

 

gleder meg som en unge til Left4Dead :D

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...