Rabbid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Si meg hvordan du har tenkt aa komme deg til Amerika da Personlig ville jeg holdt meg langt unna Amerika, maa være stappa av Zombies der. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mest sannsynlig hadde jeg drept eller blitt drept i den virkelige verden. eller kansje jeg hadde blitt reddet av denne karen ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Eller, for å være helt reell ville jeg bunkret meg inne på Grønland politistasjon i Oslo. Kjenner mange der og kjenner bygningen ganske godt så ville greid å overleve en god stund der. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Big question is. Can zombier svømme? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) De er som oftest ikke spesielt intelligente, saa tviler paa det, og de fleste öyer er langt nok fra land til at du er trygg. Endret 12. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 I følge denne filmen, ja de kan svømme Zombie Lake http://dvdarkivet.no/review.php?id=1031268710 "We created these monstrous zombies. No weapon could kill them. Can’t be stopped. The Lake is their refuge and nothing ever can make them return to dust. Nothing but Apocalypse could reduce them to ashes, and give them eternal peace." Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Som man ser i filmen "day of the dead" er det noen mer intellegente zombier. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) For meg er 28 Days Later-"zombiene" de eneste som ikke er komplett bullshit Digger ikke ideen om at zombier er döde mennesker som et virus styrer, Rage-viruset er mer sannsynlig. Endret 12. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Zombier kan svømme. OG de er smartere enn oss "så og si". De kan IKKE fryse, IKKE "brenne"... (Hentet fra Zombie Survival guide!) Si gjerne hva du ville gjort i virkelighet og fantasi Endret 12. oktober 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Usj, saanne zombier er bare tull, blir jo ingen realistiske scenarier med dem, spesielt ikke om de er smartere enn vanlige mennesker. Er som aa si hva du ville gjort om 400 000 Batmen var ute etter deg Endret 12. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg liker zombiene i Romero sine første filmer, og det er vel de zombiene Max Brooke beskriver i sin "The Zombie Survival Guide". Der kan nemlig ikke zombiene tenke eller svømme. De har null mulighet til å koordinere kroppsdeler for å klatre eller åpne opp dører og skap. Selv ville jeg forsøkt å finne en større gruppe og funnet et sikkert sted, litt i høyden, der vi kan være. Senere utvide til en sikker sone med egen dyrking av mat og husdyr. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) http://www.zombiegames.net/games/Pandemic-2.html Bra spill der du simulerer et virusutbrudd. Veldig avansert, hvem klarer aa utrydde menneskeheten raskest? Endret 12. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Oj! Takk! Vet du om flere slike ? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Zombier kan svømme. OG de er smartere enn oss "så og si". De kan IKKE fryse, IKKE "brenne"... (Hentet fra Zombie Survival guide!)Si gjerne hva du ville gjort i virkelighet og fantasi De kan ikke svømme, og de fryser. Leste du boka eller? De vandrer på bunnen av havet til de vasker opp på strendene. De fryser fast om vinteren og de må derfor drepes før våren kommer og de tiner opp igjen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ville tatt med meg så mange som overhodet mulig, og forskanset oss på det nærmeste kjøpesenteret. Mye glass på dette kjøpesenteret, så vi måtte enten ha jobbet fort som faen med å spikre/sveise igjen sårbare steder, alt ettersom hvor nære Zombiene var, eller tatt et litt mindre kjøpesenter. Her er det snakk om hvor mye tid som er til rådighet. I nærheten av dette kjøpesenteret er det også et politikammer, her hadde vi vært nødt til å stikke innom for å sjekke etter skytevåpen. Eventuelt kunne vi ha sprengt brua til øyen jeg bor på, men jeg tror infeksjonen ville nådd frem uansett, enten ved en person som var smittet fra før, eller noen hadde kommet med båt. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ville kjøpt The Zombie Survival Guide. Det første jeg tenker er å forskanse meg på en båt med våpen og masse forsyninger. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Den boka kjøpte jeg for 139kr på Outland i Oslo! Ufattelig artig og ha den i orginal form! Skal lese den etterpå Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den boka kjøpte jeg for 139kr på Outland i Oslo! Ufattelig artig og ha den i orginal form! Skal lese den etterpå Veldig bra bok! Underholdende og intressant bok, som kan anbefales. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, og ha den som PDF er ikke morro! Det er helt fantastisk og holde den i hånda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Skaffer meg en feit bunkers, med 3 meter tykk ståldør, 10 meter høy, og 4 vinduer på vært hjørne, vinduene er oppe i høyden. Allierer meg med rema 1000 som tar delivery drop på taket mitt hver uke med forsyninger og ammonisjon. Våpnene mine skal være MG40 på hver side, 12,7, revolver, og M16 med redpoint sikte og granatkaster. BTW: gleder meg som en unge til Left4Dead Endret 14. oktober 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå