Gå til innhold

Kjøp av PS3 på eBay

michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

simster, har du ps3 i heletatt?!?

PS3 spill har ikke sone! Ergo sonefri, men blu-ray har sone dessverre. Men de fleste blu-ray er sonefri, så du må være ops på det. Region 1 er for Amerika, Region 2 er for Europa. Det gjelder altså Blu-ray, ikke ps3 spill :)

Lenke til kommentar

Husk at du ikke kan spille av dvd-filmer solgt i norge... det kombinert med at noen blu-ray filmer har soneinndeling er verdt å betale ekstra for å unngå spør du meg :)

+ garanti i norge så klart, det og er jo verdt noen kroner :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Husk at du ikke kan spille av dvd-filmer solgt i norge... det kombinert med at noen blu-ray filmer har soneinndeling er verdt å betale ekstra for å unngå spør du meg :)

+ garanti i norge så klart, det og er jo verdt noen kroner :)

Ja jeg tror jeg kjøper fra norge :p

listen:

Det er en måneds lønn haah.

post-162464-1223898829_thumb.png

Lenke til kommentar
simster, har du ps3 i heletatt?!?

PS3 spill har ikke sone! Ergo sonefri, men blu-ray har sone dessverre. Men de fleste blu-ray er sonefri, så du må være ops på det. Region 1 er for Amerika, Region 2 er for Europa. Det gjelder altså Blu-ray, ikke ps3 spill :)

Litt småpirk her men blue-ray soner er oppdelt i bokstaver: A er Nord-Amerika og Asia, mens B er Europa. 1 (NA, JP), 2 (EUR), 3 (CHI), 4 (ME + AFR) og 0 (region-free) er dvd soner!

Secondarykid

Lenke til kommentar
Er pal/ntsc begrensniger på PS3 også så hvis du ikke kjører HDMI vil du ikke kunne kjøre norske spill på amerikansk PS3.

Pal og NTSC er standarder for skjermteknologi, for henholdvis Europa og Nord-Amerika. Disse begrensingene er tilpasset skjermene for de forskjellige skjermene, dvs at det ikke har noe med hvilke typer kabel du bruker. Går helt for det samme om du bruker HDMI, kompositt eller lignende, har ikke noe å si med unntak av bildekvalitet. Spill har heller ingen begensing etter hvilken standard du bruker. Du kan helt trygt spille spill fra hele verden uten problemer på din PS3!

Secondarykid

Lenke til kommentar

Jeg har PS3 fra usa som jeg kjøpte der når jeg var der i sommer. Og jeg kan bla ikke spille Tekken 5 Kjøpt fra PSN Store når jeg bruker standard kabel. Mener også å huske at det gjelder spill kjøpt i norge men er ikke helt sikker, kan alltids få testa det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...