michael691 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Prisen på en PS3 på eBay er 339 dollar. Som tilsvarer 2500 kr. Det er utrolig billig. Hvis jeg kjøper en derfra, kan jeg da bytte kontakt med en norsk en? For strøm kontaktene er helt annerledes. Er det mulig å kjøpe det derfra og bruke det her i Norge? takk på forhånd. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 ja. bare å bruke vanlig pc strøm kabel. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 du kan bruke den, det er ikke noe problem, men du må huske på at du ikke kan kjøpe spill her i norge og spille de på den, skal du spille på den må du ha amerikanske spill. det er viktig å huske på!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 simster, har du ps3 i heletatt?!? PS3 spill har ikke sone! Ergo sonefri, men blu-ray har sone dessverre. Men de fleste blu-ray er sonefri, så du må være ops på det. Region 1 er for Amerika, Region 2 er for Europa. Det gjelder altså Blu-ray, ikke ps3 spill Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Husk at du ikke kan spille av dvd-filmer solgt i norge... det kombinert med at noen blu-ray filmer har soneinndeling er verdt å betale ekstra for å unngå spør du meg + garanti i norge så klart, det og er jo verdt noen kroner Endret 13. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Husk at du ikke kan spille av dvd-filmer solgt i norge... det kombinert med at noen blu-ray filmer har soneinndeling er verdt å betale ekstra for å unngå spør du meg + garanti i norge så klart, det og er jo verdt noen kroner Ja jeg tror jeg kjøper fra norge listen: Det er en måneds lønn haah. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 god investering spør du meg, gratulerer med en kjempekjøp Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 god investering spør du meg, gratulerer med en kjempekjøp Takk takk Det ble 6100 for alt det. Det skal bli digg. Får ikke lønn før den første tho Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 haha, har ps3 men har driti i det egentlig. men ok, da er det visst det da! skulle ha kjøpt no spill når jeg var i usa da jo, jaja jeg vet hvertfall at det er ntsc/pal begrensninger på andre konsoller, feks ps2. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er pal/ntsc begrensniger på PS3 også så hvis du ikke kjører HDMI vil du ikke kunne kjøre norske spill på amerikansk PS3. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 simster, har du ps3 i heletatt?!? PS3 spill har ikke sone! Ergo sonefri, men blu-ray har sone dessverre. Men de fleste blu-ray er sonefri, så du må være ops på det. Region 1 er for Amerika, Region 2 er for Europa. Det gjelder altså Blu-ray, ikke ps3 spill Litt småpirk her men blue-ray soner er oppdelt i bokstaver: A er Nord-Amerika og Asia, mens B er Europa. 1 (NA, JP), 2 (EUR), 3 (CHI), 4 (ME + AFR) og 0 (region-free) er dvd soner! Secondarykid Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er pal/ntsc begrensniger på PS3 også så hvis du ikke kjører HDMI vil du ikke kunne kjøre norske spill på amerikansk PS3. så det er det alikevel da. jeg bruker ikke hdmi Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er pal/ntsc begrensniger på PS3 også så hvis du ikke kjører HDMI vil du ikke kunne kjøre norske spill på amerikansk PS3. Pal og NTSC er standarder for skjermteknologi, for henholdvis Europa og Nord-Amerika. Disse begrensingene er tilpasset skjermene for de forskjellige skjermene, dvs at det ikke har noe med hvilke typer kabel du bruker. Går helt for det samme om du bruker HDMI, kompositt eller lignende, har ikke noe å si med unntak av bildekvalitet. Spill har heller ingen begensing etter hvilken standard du bruker. Du kan helt trygt spille spill fra hele verden uten problemer på din PS3! Secondarykid Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har PS3 fra usa som jeg kjøpte der når jeg var der i sommer. Og jeg kan bla ikke spille Tekken 5 Kjøpt fra PSN Store når jeg bruker standard kabel. Mener også å huske at det gjelder spill kjøpt i norge men er ikke helt sikker, kan alltids få testa det. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er nok konsollen som er problemet, ikke spillene. Kjøper en amerikansk PS3, vil den gi ut NTSC signal på SD-utgangen eller hva den nå heter (ikke HDMI). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå