4MB Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei Når jeg skal prøve å logge inn på msn, kommer den feilsøk greia opp, jeg kjører den og finner ingen feil. På hotmailen kommer dette opp; login.live.com bruker et ugyldig sikkerhetssertifikat. Sertifikatet er ikke tiltrodd fordi utstedersertifikatet har gått ut på dato. Sertifikatet er ikke gyldig inntil 19.06.2008 02:00. Jeg hadde problemer med windowsen for noen dager siden, og kjørte en repair. Etter det har det ikke funket. Peil? Lenke til kommentar
vanqui Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 sjekk om ikke datoen på pc'en din er feil. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Haha. Den sto på 2002 Takktakk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hehe .. Holdt på å foreslå det med dato isted , men ombestemte meg da jeg regnet med at du sikkert hadde stilt datoen rett. Siden du har kjørt XP repair er du også nødt til å kjøre pånytt windows update gjentatte ganger til alt er oppdatert igjen til samme status du hadde føre repair installasjonen. Virker ikke som du har gjort det enda , dette fordi WU ikke funker med feilaktig dato setting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå