vanilla ice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du samler på peniser. Moren din gir deg peniser. Bestemoren din har SETT samlingen, og påstår at du er hekta på peniser. Hadde det vært jeg som gikk gjennom den døra, hadde jeg tatt beina fatt. Dette er IKKE normalt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du samler på peniser. Moren din gir deg peniser. Bestemoren din har SETT samlingen, og påstår at du er hekta på peniser. Hadde det vært jeg som gikk gjennom den døra, hadde jeg tatt beina fatt. Dette er IKKE normalt. Men du hadde vel feid over henne først? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) . Endret 14. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Må si jeg hadde tenkt, hmm... Men bortsett fra det ville jeg feid over den penis-glade jenta som bare det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vet dere i det heletatt hvem dere skryter av å skulle feid over? Dæsken så barnslig. Og jeg er enig i at det ikke akkurat er en normal hobby. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vet dere i det heletatt hvem dere skryter av å skulle feid over? Dæsken så barnslig. Og jeg er enig i at det ikke akkurat er en normal hobby. hva er forresten en normal hobby alle folk skryter av sine egen hobby, mer eller mindre men men Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vet dere i det heletatt hvem dere skryter av å skulle feid over? Dæsken så barnslig. Og jeg er enig i at det ikke akkurat er en normal hobby. hva er forresten en normal hobby alle folk skryter av sine egen hobby, mer eller mindre men men Ja, hva er en normal hobby? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, hva er en normal hobby? scrapbooking? (ikke at jeg gjør det) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Ja, hva er en normal hobby? jeg har sluttet for lenge side med hobbyer, i seg selv er det også en hobby. ikke har hobby i det hele tatt ( bevist hele tiden å ikke ha hobby ) Endret 18. oktober 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg hadde lurt på hvilken syk dame dette var, og sprunget. .. med mindre jeg var beruset og/eller hun var veldig deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå