Gå til innhold

BK:to kneler potraits

dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nr 2 for meg, mye mer naturlig, men bildet er for mørkt, du burde hatt med hele, og en større DOF er ønskelig...

Takk for tilbakemldingen

hmmm...større DOF, hele "ansiktet" til kneleren er skarpt i mine øyne=)

Poenget med bilde er jo å vise "ansiktet" til kneleren!!

Hva mener du med fått med hele? Mener du hele kneleren eller følehorna? Hvis jeg skulle fått med følehorna også, så hadde jeg ikke kommet så nært og da hadde bilde etter min mening blitt litt kjederlig ;)

For mørkt...kanskje ja(pgr av liten blender og rask lukker hastighet), men det gjør bilde litt annderlede syntes jeg. Men det er jo mulig å gjøre det litt lysere og se om det blir "bedre"=)

Lenke til kommentar
Nr 2 for meg, mye mer naturlig, men bildet er for mørkt, du burde hatt med hele, og en større DOF er ønskelig...

takk for tilbakemeldingen

hmmm....større DOF, hele "ansiktet" til kneleren ser skarpt ut på min skjerm=) Poenget med bilde er jo å vise "ansiktet" til kneleren..

Hva mener du med hele? Hele kneleren eller følehorna? Hvis jeg skulle fått med hele følehorna, så hadde jeg ikke kommet såpass nært og bilde hadde blitt litt kjederlig, etter min mening ;)

For mørkt...kanskje ja(pgr av liten blender og rask lukker hastighet), men det gjør bilde litt annderledes=) Men jeg kan jo eventuelt prøve å gjøre det litt lysere og se om det blir noe "bedre"

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemldingen

hmmm...større DOF, hele "ansiktet" til kneleren er skarpt i mine øyne=)

Poenget med bilde er jo å vise "ansiktet" til kneleren!!

Hva mener du med fått med hele? Mener du hele kneleren eller følehorna? Hvis jeg skulle fått med følehorna også, så hadde jeg ikke kommet så nært og da hadde bilde etter min mening blitt litt kjederlig ;)

For mørkt...kanskje ja(pgr av liten blender og rask lukker hastighet), men det gjør bilde litt annderlede syntes jeg. Men det er jo mulig å gjøre det litt lysere og se om det blir "bedre"=)

Sjekk ut bildene til ThorEH ;) Mye inspirasjon der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...