Gå til innhold

Se film fra minnepinne?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis USB Device/USB Enhet dukker opp i menyen under video-ikonet trenger du bare trykke trekant og Display all/Vis alle. Da får du frem innholdet på USB-pinnen. Du kan også lage en mappe på USB-pinnen som heter VIDEO med store bokstaver, og legge videoene i denne mappa. Da vil PS3en finne videoene automatisk.

Lenke til kommentar
Men med trådløst nett lagger det som fan da, men kabel derimot er det bra.

Hvis det lagger, så er det nettet ditt som er svært ustabilt. Jeg har den Pluss pakken hos Telenor, og har ingen problemer med å streame, så lenge jeg ikke laster ned noe. Men, en løsning er jo også kabel.

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar

Hvis det lagger, så er det nettet ditt som er svært ustabilt. Jeg har den Pluss pakken hos Telenor, og har ingen problemer med å streame, så lenge jeg ikke laster ned noe. Men, en løsning er jo også kabel.

Om det lagger så har det ikke noe med leveranderøen å si.. Det har med nettverket i huset. Og det holder ikke hoss meg til at det skal gå smooth over trådløst. Ja det er greit med streaming fra pc, men da må jeg ha et lass med cabel over stuegolvet.. Irriterende

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar

Om det lagger så har det ikke noe med leveranderøen å si.. Det har med nettverket i huset. Og det holder ikke hoss meg til at det skal gå smooth over trådløst. Ja det er greit med streaming fra pc, men da må jeg ha et lass med cabel over stuegolvet.. Irriterende

Nå pekte jeg direkte ikke på Leverandør, men som sagt nettet. Men det har også en stor pekepinne på router og gjøre. For det har jeg iallefall erfart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...