Torbjørn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Luka der jeg setter inn minnekortet på mitt D80 har sprukket og gått i to. Med en tapebit holder jeg den fortsatt rimelig forsvarlig lukket, men det blir omstendelig å bytte minnekort f.eks. Går det an å reparere denne, eller kjøpe ny luke bare? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det går helt sikkert an å kjøpe en ny luke, hvis det er forholdsvis stiv pris i Norge, prøv eBay. Ellers skal du ikke se bort ifra at det er mulig å lime den, det er mye bra lim på markedet. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja har du sett.. fant en i ebay stores, takk for tips! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ja har du sett.. fant en i ebay stores, takk for tips! Da var reparasjonen utført, legger ved noen bilder for den eller de som måtte ha fremtidig glede av det. Viser riktignok ikke siste bildet av ferdig skrudd fast ny luke, men det gikk meget glatt, var bare å skru ut to små skruer Endret 22. oktober 2008 av Torbjørn Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvor mye kostet luken? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Den kostet $20 pluss frakt. Tør ikke tenke på hva regningen ville blitt om jeg hadde sendt det til reparasjon her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå