Piratpjokken Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) I dag er jeg på utkikk etter en serie som gikk på tv'n for noen år siden. Jeg har ikke så veldig mye å hinte om, men dere skal få det jeg vet. Faktum er det at det er min søster som vil vite dette. På denne serien da, så var der en vanlig mann, tykk også fikk jeg høre fra søstern min. Han var på vei til jobb eller noe, men alt i alt er ikke dette så gruelig viktig. -Fyren ble påkjørt -Noen tok hjerna hans og satte den inn i en ny kropp (som var noe supermenneskelig med?) -Noen ville ha tak i denne fyren til et eller annet formål Og det er det jeg vet. Så håper jeg noen vet hva slags serie dette var, eller kan hjelpe meg å lete. Takk Edit: Jeg har funnet ut at den het "Now and again". Neste problem er å skaffe den, ettersom det var det hele jakten var basert på Endret 12. oktober 2008 av Piratpjokken Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 letet etter denne selv i sommer,endte opp med å se den på youtube,siden jeg ikke fant den noen sted:) Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg klarte å få den lastet ned tidligere i år, men fikk ikke alle episodene... En fantastisk serie, men med en irriterende cliff-hanger slutt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) "Now and Again" (1999). Endret 13. oktober 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå