Kris Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det med bare en gang tror jeg er at du bare kan bestille den gratis fra xbox.com en gang. For kabelen kan du iallefall bruke flere ganger. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det blir isåfall første gang i historien at det er laget en engangs-kabel... ms sier at den skal kastes etter bruk og den kan kun brukes en gang kan godt hende det er første gang i historien det skjer men det bryr ikke meg. er det ingen som har en slik kabel. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ms sier ikke det, skjerp deg nå. Den kabelen kan brukes 4734 ganger, etter det er den sliten. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 ms sier ikke det, skjerp deg nå. Den kabelen kan brukes 4734 ganger, etter det er den sliten. skerpe meg det står jo på siden eneste jeg har misforstått er at den kan kunn brukes en gang pr hardisk. står helt nede på siden under merknader at den skal kastes etter bruk. http://www.xbox.com/nb-NO/support/systemus...tamigration.htm ingen grunn til å være frekk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) merkelige greier spør du meg Kast denne kabelen i samsvar med lokale retningslinjer for avhending av elektrisk og elektronisk avfall slik det er omtalt i garantihåndboken for Xbox 360 (bind 2). kan ikke være mulig! men, anyway. mange folk har brukt denne kabelen flere ganger, så løp å kjøp. Endret 13. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 merkelige greier spør du meg Kast denne kabelen i samsvar med lokale retningslinjer for avhending av elektrisk og elektronisk avfall slik det er omtalt i garantihåndboken for Xbox 360 (bind 2). kan ikke være mulig! men, anyway. mange folk har brukt denne kabelen flere ganger, så løp å kjøp. løp og kjøp hva har hdd mangler kabelen og elkjøp her hadde ikke 120 gb hdd. så jeg håper noen her på forumet har et sånnt kit å selge Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 noen som har elite som jeg kan bruke serienummret til for å oppgi hos ms så de tror jeg har elite og får en slik kabel gratis Lenke til kommentar
simentp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jeg har ett ubrukt transfer kit.. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 jeg har ett ubrukt transfer kit.. hva skal du ha for det da Lenke til kommentar
simentp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 kommer an på.. skal ikke ha så mye for det siden jeg ikke bruker det selv... send tilbud på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå