pumpx Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 kjøpte en 120 gb hdd men det var ikke med et data transfer kit for å overføre det gammle innholdet fra den gammle hdd. finnes det noen annen måte å overføre save gamesene og alt det der eller få tak i transfer kitet på en annen måte Lenke til kommentar
worthy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du må ringe microsoft å be dem sende en slik kabel til deg, ellers kan du sikkert finne en på QXL/eBay. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Du må ringe microsoft å be dem sende en slik kabel til deg, ellers kan du sikkert finne en på QXL/eBay. takk for svar ringer ms i morgen siden de ikke selger kitet på qxl og på ebay er den jævli dyr. regner med den er gratis fra ms Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Man kan visst ikke kjøpe det transfer-kitet fra USA, for CDen som følger med er visst ikke regionfri. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Man kan visst ikke kjøpe det transfer-kitet fra USA, for CDen som følger med er visst ikke regionfri. ok får ring ms og få de til å sende kitet til meg. noen som vet om det er gratis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Tror det er et skjema man må sende inn. Finner det på hjemmesidene til Xbox et sted. EDIT: Ser man det. Jeg fant det også! Link Endret 12. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror det er et skjema man må sende inn. Finner det på hjemmesidene til Xbox et sted. EDIT: Ser man det. Jeg fant det også! Link da må du jo ha xbox 360 elite. jeg har core med 20 gb hdd og har kjøpt en på 120 gb men fikk ikke med kitet Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 på venstre siden står det at man må ha en elite for å sende inn skjema? og i selve skjema spør de etter enten core/pro eller elite serialnummeret. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 på venstre siden står det at man må ha en elite for å sende inn skjema? og i selve skjema spør de etter enten core/pro eller elite serialnummeret. ja er det jeg sier er det ikke mulig å få det gratis uten å ha elite Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 ringte ms og sa at de ikke kunne hjelpe meg fikk kun kabelen hvis jeg hadde elite. som jeg ikke har han sa at jeg kunne kjøpe meg et minnekort for å overføre. som om jeg har tenkt å betale 500 kr til når jeg har bruk 1000 kr på hdd Lenke til kommentar
Colb Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gjorde dette på ps3, der brukte jeg en liten minnepenn i usb drive, så kunne jeg kopiere over saved games etc over på den. kamerat sa det fungerte på xbox og? Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg gjorde dette på ps3, der brukte jeg en liten minnepenn i usb drive, så kunne jeg kopiere over saved games etc over på den. kamerat sa det fungerte på xbox og? det går ikke annt å gjøre det på xbox må ha data transfer kitet eller kjøppe en ms minnekort som er dyrt. er ikke noen som har et slikt kit her Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Om jeg husker riktig skal man få et slikt kit fra MS gratis. Bare fylle ut et skjema eller noe. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ringte ms og sa at de ikke kunne hjelpe meg fikk kun kabelen hvis jeg hadde elite. som jeg ikke har han sa at jeg kunne kjøpe meg et minnekort for å overføre.som om jeg har tenkt å betale 500 kr til når jeg har bruk 1000 kr på hdd hvis du har brukt 1000 kr på denne hdd så burde du vel ha fått med et transfer kit? høres ut som lureri? komplett selger jo denne for 999kr og da følger transfer kit garantert med! Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 nei fikk ikke med transfer kitet. og ms gir kun ut gratis for de som har elite. snakk om idiotisk. trodde det var standard at data transfer kitet var med noen som vet om noen alternativ som ikke koster så mye har brukt nokk penger på hdd. kommer til å selge helle dritten xboxen og alt utsyret er lei av alle de idiotiske løsningene og den dårlige servicen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 du får gå på elkjøp å kjøpe en ny en. husk 30 dagers returrett Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 du får gå på elkjøp å kjøpe en ny en. husk 30 dagers returrett hva mener du kjøpe en ny en har jo allerede en hdd hva i all verden skal jeg med en til. den ble ikke kjøpt på elkjøp. kan ikke returner hdd hvis jeg har brukt kabelen. det blir jo som å kjøpe en sjokolade og spise halve for så å levere den tilbake Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 du får gå på elkjøp å kjøpe en ny en. husk 30 dagers returrett hva mener du kjøpe en ny en har jo allerede en hdd hva i all verden skal jeg med en til. den ble ikke kjøpt på elkjøp. kan ikke returner hdd hvis jeg har brukt kabelen. det blir jo som å kjøpe en sjokolade og spise halve for så å levere den tilbake kabelen forsvinner ikke akkurat selv om du bruker den, bruk og lever tilbake. Lenke til kommentar
pumpx Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 er det ikke sånn at den kan kun brukes en gang er det ms sier Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det blir isåfall første gang i historien at det er laget en engangs-kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå