And.rs Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Siste spillet jeg kjøpte til 360 var Bomberman Live. Et utrolig enkelt og morsomt spill hvor jeg kunne spille mot 4 venner lokalt. Nå er jeg på jakt etter et nytt spill i samme genre. Dvs lett å hoppe inn i, enkle kontroller og simple regler samt min 4 player lokalt. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Castle Crashers. Takker! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Bomberman Live Edit: 3D minigolf (mulig det kun er 2 player) Endret 12. oktober 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Liero Soldat Sikker på at du ikke bomma litt der? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Castle Crashers. Støttes. En kasse pils, tre kamerater og Castle Crashers er en fin oppvarming før en eventuelt drar videre en lørdag Endret 15. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Glder meg til å få testet Castle Crashers selv! Hvordan er det å hoppe rett inn i det? Må man starte på en ny campain lizm hvis man skal ha med seg noen å spille med? Eller er det sånn at jeg kan spille single, også få med noen på et senere tidspungt? Lenke til kommentar
MaGunz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Age of Booty Overaskende bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå