celidog Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen kjappe spørsmål, om det er noen flere newbie spørsmål dere tror jeg ikke kan, så bare add 1- Er det mulig å ha flere classes? 2- Er det et onkelig MMORPG? 3- Er det mulig å ha mount? 4- Hva gjør man etter man har vunnet alle quest's ? Takk! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 1. Ja det er flere forskellige classes man kan velge mellom, antallet har jeg desverre ikke nå men det er nok å velge mellom. 2. Nei det er ikke et MMO det er et ActionRPG. 3. Det vet jeg faktisk ikke, så det for noen andre svare på. 4. Når man har gjort seg ferdig med historien kan man prøve en ny class evt prøve å kjøpe opp alle stedene man kan kjøpe opp. spille co-op med venner, få enda bedre utstyr osv osv. Standard ActionRPG ting. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Må man ha spilt Fable for å kunne forstå historien i Fable 2? Lenke til kommentar
Closed Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Må man ha spilt Fable for å kunne forstå historien i Fable 2? Nei. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 1. Ja det er flere forskellige classes man kan velge mellom, antallet har jeg desverre ikke nå men det er nok å velge mellom. Sorry ass, men dette er feil. Det finnes ingen classes i Fable 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er vell samme systemet som i Fable. Du utvikler deg i den rettningen du føler for. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå som jeg har ikke spilt fable I så er jeg ganske newbie i 'Action RPG' Og vil gjerne ha litt mere konkrete svar? ps. er det mounts? ville vært rått! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 1- Er det mulig å ha flere classes? Nei. Det er ingen klasser. Det er deg, og dine EXP poeng du bruker på hva du vil. 2- Er det et onkelig MMORPG? Absolutt ikke. 3- Er det mulig å ha mount? Vet ikke. En hest er vel ikke umulig, men har ikke hørt noe om det. 4- Hva gjør man etter man har vunnet alle quest's ? Finner på noe selv. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Neppe noen mounts, da hadde vi hørt om det. Derimot får du en hund som oppfører seg som en ordentlig hund. Du kan leke med den, disiplinere den, den peker deg mot interessante ting og steder, og den hjelper deg i kamper og lignende. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 hahahahahahahahahahahaha! Er ikkje WoW dette her, desverre Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 hahahahahahahahahahahaha! Er ikkje WoW dette her, desverre Visst det ikkje er wow, er det ikkje verdt å kjøpe!! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vil heller si Takk og lov for at det ikke er WoW. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig med ymsefisen, wow er Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Neida, midt sagt er eg drit lei av wow, så eg håper Fable 2 gir meg ei heit anna opplevelse enn wow Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Neida, midt sagt er eg drit lei av wow, så eg håper Fable 2 gir meg ei heit anna opplevelse enn wow Ble lei WoW før jeg prøvde det... Fable 2 blir bra! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Neppe noen mounts, da hadde vi hørt om det. Derimot får du en hund som oppfører seg som en ordentlig hund. Du kan leke med den, disiplinere den, den peker deg mot interessante ting og steder, og den hjelper deg i kamper og lignende. Noen som vet om hunden faktisk kan DØ? Eller er den super-Dog som lever evig? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Neppe noen mounts, da hadde vi hørt om det. Derimot får du en hund som oppfører seg som en ordentlig hund. Du kan leke med den, disiplinere den, den peker deg mot interessante ting og steder, og den hjelper deg i kamper og lignende. Noen som vet om hunden faktisk kan DØ? Eller er den super-Dog som lever evig? Tror den kun blir skadet. Men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Siden er nede nå, men Peter the Boss himself har uttalt til IGN.com at hunden kan kun bli skadet i kamp. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den kan kun bli skadet i kamp, men du kan ta livet av bikkja. Det du må gjøre er å kaste ballen hans ut et fjell, da hopper han etter. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den kan kun bli skadet i kamp, men du kan ta livet av bikkja.Det du må gjøre er å kaste ballen hans ut et fjell, da hopper han etter. Trodde han sa det ikke gikk an... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå