.......................... Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det mulig å få slettet brukeren sin? I så fall, kan dere gjøre det? takk. Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor, bare av ren nysgjerrighet? Lenke til kommentar
.......................... Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Fordi jeg trenger eposten min til å lage en ny.. Rett og slett. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://wiki.diskusjon.no/index.php/Bruker#slette Men kvifor må du lage ny brukar? Visningsnamnet kan du endre i kontrollpanelet, om det er det du angrer på. Lenke til kommentar
.......................... Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 http://wiki.diskusjon.no/index.php/Bruker#slette Men kvifor må du lage ny brukar? Visningsnamnet kan du endre i kontrollpanelet, om det er det du angrer på. Synd. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kva er synd? Las du alt som stod der? Og igjen, kvifor må du lage ny brukar? Lenke til kommentar
.......................... Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Kva er synd? Las du alt som stod der? Og igjen, kvifor må du lage ny brukar? Ja leste det. Det er synd man ikke kan slette en bruker. Hvorfor har vel strengt tatt ikke du noe med synes jeg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men du kunne få slettet alt ved brukeren, slik som epost. Dermed kan du benytte samme epost-adresse til å opprette en ny bruker. Lenke til kommentar
.......................... Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Men du kunne få slettet alt ved brukeren, slik som epost. Dermed kan du benytte samme epost-adresse til å opprette en ny bruker. Ja jeg så det. Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor har vel strengt tatt ikke du noe med synes jeg.Nei, det er sant, eg ser berre ikkje heilt poenget når du har skrive totalt seks innlegg med den brukaren, derav fem i denne tråden. Men det er vel noko eg ikkje veit om, so du får sjølvsagt gjere som du vil. (Du treng for min del heller ikkje svare på dette innlegget, eg skal ikkje mase meir uansett.) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Om du vil ha slettet din brukerkonto blir du nødt til å sende en e-post eller PM til enten Simen1 eller Dotten som per dags dato har ansvar for dette. I e-posten må du skrive en begrunnelse for hvorfor du ønsker å slette den aktuelle brukerkontoen. Det er i følge retningslinjene ikke lov med en mer enn en brukerkonto per person tilknyttet forumet. Det er selvfølgelig fullt mulig å slette brukerkontoer, men det gjøres i ekstremt få tilfeller. Og jeg stiller meg sammen med Torbjørn T. uforstående til hvorfor du ønsker å opprette ny brukerkonto når du som sagt har muligheter til å endre e-post og visningsnavn fra din profil og jeg ser heller ikke at du har skrevet noen innlegg du helst ikke vil skal knyttes til deg som person. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Med tanke på ditt andre emne her på forumet så kan det virke som om du er veldig opptatt av å slette kontoer. Fått noen på nakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg