Akidon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kom over ett fantastastisk Flash spill hin dagen. Spillet heter Fantastic Contraption, og går ut på at man skal lage en sak for å føre en boks fra "garasjen til målområdet. Kanskje ikke så godt forklart, men prøv dette er helt fantastisk ^^ Post det du lager i tråden her også. Er artig å se hva andre får til. Ett eksempel på hva man kan gjøre. Endret 12. oktober 2008 av Akidon Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette spillet var faktisk ganske bra Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Endelig klarte jeg å lage en tank som klarte dette brettet. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Altso... Sku likt å sett hvordan man får til dei siste bretta der. Må jo være umulig? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Neida har klart alle Men ja de er vanskelig. Hvilke brett lurer du på? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Neida har klart alleMen ja de er vanskelig. Hvilke brett lurer du på? Nesten alle på side 2' Og hvordan pokker klarte du "tube" ? Endret 12. oktober 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Helvette! Det er IKKE mulig.. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan i helvete skal man få til "Unpossible"? Jeg klarer å få boksen/ballen til å henge ned inntil det røde området, men ikke å svinge den inn der, om dere skjønner. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Her er tube. Den andre tar litt lenger tid å skape på nytt ^^ Faen at jeg ikke lagret unpossible... Endret 13. oktober 2008 av Akidon Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Her er tube. Den andre tar litt lenger tid å skape på nytt ^^ Faen at jeg ikke lagret unpossible... Im so stupid... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Her er Unpossible. Hadde foresten vert artig om noen postet andre fikse ideer. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er min løsning på Back and forth: http://fantasticcontraption.com/?designId=2976013 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 skjønner ikke at folk klarer å få til disse Må jo være ingenøren! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Tja etter tre år på ingeniør høyskole er jeg jo snart det da ^^ Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har drevet å kost meg med dette spillet i det siste og jeg var ganske så stolt når jeg lagde dette transportbåndet på brettet "Four Balls": http://fantasticcontraption.com/?designId=8831620# Men så stakk jeg en tur på Youtube for å se hva andre gjør med det samme brettet og nå føler jeg meg bare dum name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå