Jd-Morrison Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei, Jeg skal kjøpe dette hovudkortet og jeg lurer på hvilket lydkort som følger med i kortet? Og eventuelt om det duger til spilling (nye spill). MSI KT3 ULTRA2-R Hovedkort for Socket A KT333, ATA/133,Raid, lyd, ATX Lydutgang Lydkort - VIA VT8235 - 5.1 surround Hva mener dere? Er det bra? Er dette et "DirectX-compliant sound card" ? Sorry viss dette er et dumt spørsmål=) Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvorfor poste 2 ganger?? slett den ene... Evt. kontakt moderator Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg har det kortet og mener at onboardlyden er meget bra, har ingenting å klage på, men det beste er uansett å ha et "standalone" lydkort Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 onboardlyden er bra..det er den på alle kort hvis du liker å høre hardisken og cpu i øreklokkene hvis de jobber..spytt i 300 kroner i nytt pci lydkort..det er mye bedre enn det som står orginalt i kortet..der er sikkert noen av dere som har litt peiling på HI-FI..så hvis jeg spør.."bruker du orginal signalkabeln som fulgte med cd-spillern?" did i make a point..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå