Gå til innhold

hjelp til bruk av asus eee linux pc

Anbefalte innlegg

Hei!

hvordan kan man bruke ting som man har lastet ned?

jeg har lastet ned limewire for Linux, men får ikke startet filen, jeg kommer liksom bare inn i en mappe på en måte, der filene til det ligger. hvordan kan jeg starte installasjonen?

og går det å endre bakgrunn på Linux jeg har prøvd å finne et bilde på internett, høyretrykt og satt det som bakgrunns bilde men det skjer ingen ting... bagrunnen ska vel komme til syne når man trykker på det huset nede i venstrehjørne eller når man trykker på "huset" på tastaturet?

Takker for all hjelp:D

mvh.

Arild Løyning

Endret av AriLdL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker FrostWire, men jeg gikk inn på nettsiden til Limewire og lastet ned *.DEB filen. Dette er jo en Debian-type-pakke som installeres lett ved å høyre-klikke på filen og så velger du «open with GDebi Package Installer».

Når det gjelder skrivebordsbilder pleier jeg å høyre-klikke på et bilde som vises i Firefox og velger «Set as desktop background».

EDIT: dette forslaget baserer jeg på i den tro at du har en (K/X)Ubuntu distribusjon. Husk alltid å oppgi hva du kjører på!

Endret av flyndrefjes
Lenke til kommentar
Jeg bruker FrostWire, men jeg gikk inn på nettsiden til Limewire og lastet ned *.DEB filen. Dette er jo en Debian-type-pakke som installeres lett ved å høyre-klikke på filen og så velger du «open with GDebi Package Installer».

Når det gjelder skrivebordsbilder pleier jeg å høyre-klikke på et bilde som vises i Firefox og velger «Set as desktop background».

EDIT: dette forslaget baserer jeg på i den tro at du har en (K/X)Ubuntu distribusjon. Husk alltid å oppgi hva du kjører på!

ja, jeg har en asus eee pc,, men va pakker den har vet jeg ikke:D

Endret av AriLdL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...